Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Den søde ventetid
#1
Her til aften ringede jeg til denne foretning http://www.buffaloarms.com og lavede en særbestilling på en ny krudtvægt. Valget faldt på en Lyman 1200 Digital Powder System. Problemet med Onlinebestilling er at de ikke fører den i 220 volt og så skal den særbestilles, så jeg måtte gribe til talerøret. Jeg har valgt den mest langsomlige fragt og må måske vente i op til 2 måneder. Men alt i alt har jeg den i hånden til cirka 2000 kroner inklusiv told og moms, og så kan jeg sagtens fryde mig over at have sparet 2100 kroner i forhold til evt. køb hos Midway

Mvh Lars
[Image: LYM7752400.jpg]

Great Dane
Great Dane

Svar
#2
Opdatering...

Alt kører på skinner og pakken var kun ti dage undervejs, desværre kan den nu kede sig weekenden over på et lager i Kolding til jeg har betalt told&moms. Mit lille hovedregnestykke holder dog ikke helt, da jeg "kun" har sparet cirka 1800 kroner i forhold til Midway Et par dage endnu...SUK

Great Dane/Lars
Nb. ny mail-adr. lars@reloadersnest.com
Great Dane

Svar
#3
Modtaget og testet[Wink]

Den er squ fed og meget hurtig, især i forhold til min gamle 10-10er fra RCBS. Jeg har sammenlignet disse to, da jeg jo lige skulle sikre mig at de passer. Den arbejder med omkring et grain i sekundet der bare står og trickler ud, når så den nærmer sig smider den kun et enkelt eller to krudtkorn ud. Der er kun et enkelt minus og det er den fast forudsatte opvarmningstid af elektronikken, det tager nemlig en halv time og man kan ikke lige snyde den. De skriver at den skal stå og klimatisere og varme op, så den tid må jo lige bruges på noget andet...Skåååål..[Wink][Big Grin][Big Grin]

Great Dane/Lars
Nb. ny mail-adr. lars@reloadersnest.com
Great Dane

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)