Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Har man hørt så galt!
#1
Er der nogen herinde, der har hørt om dette? [Sad!][V][xx(]

http://www.jww.de/startseite/2843-eu-parlament-initiative-zur-abschaffung-der-auslandsjagd-gestartet

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#2
jeg bliver mere og mere EU modstander [B)]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#3
Kors i rø...[V]

De røde og grønne i EU kører vel nok stærkt med nedlukning af al legal jagt. Medens vi har travlt med at ævle om kronvildt, marginal landbrug, udflytning til provinsen og DJ[:o)]

mvh Thorlak
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#4
Ja - jeg har længe ment, at vi skal ud af den klub - eller i hvert fald delvist ud af den. Frihandel er OK... men deres indblanding i alt for mange ting har efterhånden taget overhånd...

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by ran

Ja - jeg har længe ment, at vi skal ud af den klub - eller i hvert fald delvist ud af den. Frihandel er OK... men deres indblanding i alt for mange ting har efterhånden taget overhånd...

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)



Pyh ha. Så er jeg trods alt en lille smule enig med dig. Så er der da lidt håb endnu [^]

--
mvh M@X 2.0
Lykkelig pessimist
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#6
HVORFOR BLANDER DE SIG I ANDRES FRITIDS INTERRESSE, OG TIL HVILKEN NYTTE??[Sad]
Svar
#7
Det skal jeg sige dig: Mangel på respekt for anden måde at leve på, godt hjulpet af seksuelle frustrationer som konsekvens af mangel på kød proteiner.

[IMG] http://i415.photobucket.com/albums/pp238.../test1.jpg[/IMG]Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)