Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Air France
#1
Hej

Er der nogen der ved hvilke oplysninger Air France skal have når man rejser via Paris med våben?

Ifølge deres hjemmeside skal de bare have en deklaration på at man har våben med, men en opringning til deres kontor i DK så vil de have alle oplysninger på riflerne[:0] kaliber, våben model og type ect.

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#2
Hvorfor spørger du saa? Det lyder lige ud ad landevejen.
H
Hogmeister
Svar
#3
Jeg rejste med Air France via Paris til Dublin sidste år.

Jeg meddelte på forhånd at jeg havde våben med. Og sikrede mig, at dette blev noteret på billetten, så der ikke var nogen overraskelser da jeg ankom til Check-in. Air France har en dekleration som du kan printe fra deres hjemmeside, og hvor de skal have oplysninger om mærke, kaliber osv. Denne skal afleveres ved Check-in.

Og så er det vist bare at medbringe sin danske våbentilladelse samt våbenpas og så tage afsted!

Knæk og bræk
Jesper
Svar
#4
@Hogmeister

Grunden til jeg spørger er at hjemmesiden nævner intet om at du skal oplyse de detaljer eller ringe til flyselskabet, jeg kontaktede dem for at høre om det er OK at medbringe en riffelkuffert inden for normal bagagevægt.

@Jesper

Air France har kun en Declaration til våben der skal udfyldes og medbringes til check in, hvor du underskriver for at våben og ammo er pakket forsvarligt, jeg kan ikke finde andet[:I]

Nu skal jeg have lidt mere papirer udfyldt for at rejse til Sydafrika.[:p]

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)