Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
''Renserør''
#1
@CP - ser frem til Du prissætter din seneste opfindelse - hvis prisen ikke bliver for blodig, er jeg kunde til 4 kalibre [8D][Big Grin]

6.5x55 - 308 - 300 WM - 375 HH

Da jeg ikke altid roser dig [Wink] vil jeg i denne forbindelse udtrykke ''et godt tænkt''

mvh

Flyttet af Kima
mvh
Svar
#2
Kunne man ikke sige at det var ikke nødvendig med to til f.eks.300wm og 338wm, kunne man ikke bruge en til de to så man kunne spare lidt cp skal ikke have det hele [8D]

m.v.h. Rasmussen45.
Ost og rødvin er godt
Svar
#3
indvi venligst os andre i opfindelsen. man skal jo nødig gå ned på manglende grej [Big Grin]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#4
Jeg gætter på en boreguide til at stikke ind i kammeret så man ikke spiller solvent ned i magasin og aftræk.
Kan laves simpelt at en stump elektrikerrør. Det har jeg brugt i årevis, og jeg har osse nogle købe-nogen fra Dewey [^]

http://deweyrods.com/product/abs-2-24-7m...-rod-guide

mvh M@X 2.0
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#5
Elektrikerrøret er også i mit beredskab - CP modellen er noget smartere, og lukker helt af for kemi og olie i kammeret [8D]

mvh
mvh
Svar
#6
CP fryser vel bare en prop af breakfree i kammeret og borer et hul igennem. Så påføres der automatisk olie med stigende ihærdighed og friktion [Wink]

mvh M@X 2.0
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#7
Noget i den stil [}Smile] men det kommer der nok en forklaring på, når han får tid til markedsføring.

Men hans pibefrysning - det virker - har prøvet [:p]

mvh
mvh
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by Rasmussen45

Kunne man ikke sige at det var ikke nødvendig med to til f.eks.300wm og 338wm, kunne man ikke bruge en til de to så man kunne spare lidt cp skal ikke have det hele [8D]

m.v.h. Rasmussen45.
Ost og rødvin er godt



det mener jeg ikke - men man bør kunne nøjes med en låsering [8D]

mvh
mvh
Svar
#9
nåe sådan èn [:I]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#10
Nemlig ja - men lad nu CP forklare - hvis han sætter sit geniale projekt i produktion [Wink]

mvh
mvh
Svar
#11
Kan også købes I Skyttebutikken, der har jeg min fra.

Mvh. Nemo
  3 Skuds-regel, det er spild af 2 patroner.

Mvh. Nemo
Svar
#12
Rolig rolig, billeder og priser kommer.
Men ud fra interessen vil jeg sige, den bliver ikke helt billig [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#13
Citat:quote:

Originally posted by CP

Rolig rolig, billeder og priser kommer.
Men ud fra interessen vil jeg sige, den bliver ikke helt billig [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"



Hvis jeg synes det er et lorteprodukt, bliver det så billigere ? [Big Grin]

Hilsen Kenneth

-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#14
Næ næ, det er interessen der styrer prisen. Jeg er ikke det mindste interesseret, så jeg får dem jeg skal bruge gratis [:p]

Hilsen Lasse
Regulering er jagt!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#15
Her er lidt inspiration:

http://skyttebutik.dk/group.asp?group=76

jeg er heller ikke det mindste interesseret i bistandshjælp til CP. Han har allerede de våben han har brug for - resten af sit liv [Wink][Big Grin]

--
FKF

ANNA
Svar
#16
Citat:quote:

Originally posted by FKF
jeg er heller ikke det mindste interesseret i bistandshjælp til CP. Han har allerede de våben han har brug for - resten af sit liv [Wink][Big Grin]

--
FKF

ANNA



Det lyder som om du mener, at man kan have FOR mange våben... [Sad!][V][Big Grin][:I]

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#17
Man kan ikke have for mange våben - men jeg har, for mit vedkommende, ballade med konen, når jeg mumler noget om det fjerde skab [:o)]

mvh
mvh
Svar
#18
Jeg har den fra Skyttebutikken og finder den ikke NÆR god nok[Wink]
Billeder kommer i morgen - nu skal jeg lige ud og lave værktøj til en "trompet" - det kommer muligvis til at indgå[Big Grin]

CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#19
Nej - din løsning lukker bedre - men det er en skam der blevet linket til så dyre løsninger, hvilket nok vil påvirke din prissætning i opadgående retning [}Smile]

mvh
mvh
Svar
#20
Nu ved jeg intet om hvad CP pønser på, men jeg tænker lige frit her: Når en læge eller dyrlæge skal intubere en patient, så skal han på samme måde som med en boreguide sørge for, at alt det der kommer ind igennem røret ryger videre ud i rørsystemet og ikke løber tilbage langs ydersiden. Det gør man med et forholdsvis stift rør omgivet af en ballon der går hele vejen rundt om ydersiden. Når tuben er indført i luftrøret blæses ballonen op, så der er lukket tæt for tilbageløb rundt om tuben. Alt hvad der skal ud, kommer derefter ud gennem tuben.

Kan CP have set sådan en tube via sit arbejde? kan han have kopieret ideen? Svaret venter vi spændt på [:p].

Hilsen Lasse
Regulering er jagt!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)