Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Overflade rust i løb
#1
HejSmile

Jeg har lige købt et nyt vekselløb (.300 WM) men da jeg kom og kørte en olievædet VFG - filtprop igennem løbet, var det nogle brune rust striber fra riffelgangen på filt proppen. Nå var da ikke lige det man forventede at se fra i et helt nyl løb, men så fik den en ordenlig gang rensning med bore clean skum og bronce børste. Til løbet var helt rent inden i. Så er mit spørgsmål så om det kommer til at pårvirke precitionen fremover??

På forhånd tak[Smile]

MVH Kim
Hilsen Kim

Skov- og landskabsingeniør Hold 18
Svar
#2
Nej...



--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v487/4...kaLogo.jpg [/IMG][Image: Afslret.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by P226

HejSmile

Jeg har lige købt et nyt vekselløb (.300 WM) men da jeg kom og kørte en olievædet VFG - filtprop igennem løbet, var det nogle brune rust striber fra riffelgangen på filt proppen. Nå var da ikke lige det man forventede at se fra i et helt nyl løb, men så fik den en ordenlig gang rensning med bore clean skum og bronce børste. Til løbet var helt rent inden i. Så er mit spørgsmål så om det kommer til at pårvirke precitionen fremover??

På forhånd tak[Smile]

MVH Kim



Hej P226.

Er du sikker på de brune striber var rust. Jeg har før set noget lignende, hvor der var tale om mere eller mindre indtørret olie.

Venlig hilsen

375ras

Rigtige autister har deres eget kaliber
Svar
#4
Ja for der var også rust uden på, men det fik jeg af.

vh

Citat:quote:

Originally posted by 375ras

Citat:quote:

Originally posted by P226

HejSmile

Jeg har lige købt et nyt vekselløb (.300 WM) men da jeg kom og kørte en olievædet VFG - filtprop igennem løbet, var det nogle brune rust striber fra riffelgangen på filt proppen. Nå var da ikke lige det man forventede at se fra i et helt nyl løb, men så fik den en ordenlig gang rensning med bore clean skum og bronce børste. Til løbet var helt rent inden i. Så er mit spørgsmål så om det kommer til at pårvirke precitionen fremover??

På forhånd tak[Smile]

MVH Kim



Hej P226.

Er du sikker på de brune striber var rust. Jeg har før set noget lignende, hvor der var tale om mere eller mindre indtørret olie.

Venlig hilsen

375ras

Rigtige autister har deres eget kaliber


Hilsen Kim

Skov- og landskabsingeniør Hold 18
Svar
#5
Okay[Big Grin]

Citat:quote:

Originally posted by M@X

Nej...



--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v487/4...kaLogo.jpg [/IMG][Image: Afslret.jpg]


Hilsen Kim

Skov- og landskabsingeniør Hold 18
Svar
#6
Hmmmmmm er det ikke lidt underligt at der er rust både ind-og udvendigt på et NYT løb.....[?] Håber du har fået det til en fornuftig pris[Wink]
Hilsen Ulrik
Svar
#7
Jo meget. Men tror også jeg tager derop og får det byttet til et nyt[Wink] sq for dårligt når det nu koster 10k[xx(]

Citat:quote:

Originally posted by ULG

Hmmmmmm er det ikke lidt underligt at der er rust både ind-og udvendigt på et NYT løb.....[?] Håber du har fået det til en fornuftig pris[Wink]


Hilsen Kim

Skov- og landskabsingeniør Hold 18
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by P226

Jo meget. Men tror også jeg tager derop og får det byttet til et nyt[Wink] sq for dårligt når det nu koster 10k[xx(]

Citat:quote:

Originally posted by ULG

Hmmmmmm er det ikke lidt underligt at der er rust både ind-og udvendigt på et NYT løb.....[?] Håber du har fået det til en fornuftig pris[Wink]





Djævel og dadler !!!!......10k for en vekselpibe ??. Er du sikker på det er rust og ikke guld der smitter af ? [Wink]

mvh.
Steen
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by Steen S

Citat:quote:

Originally posted by P226

Jo meget. Men tror også jeg tager derop og får det byttet til et nyt[Wink] sq for dårligt når det nu koster 10k[xx(]

Citat:quote:

Originally posted by ULG

Hmmmmmm er det ikke lidt underligt at der er rust både ind-og udvendigt på et NYT løb.....[?] Håber du har fået det til en fornuftig pris[Wink]





Djævel og dadler !!!!......10k for en vekselpibe ??. Er du sikker på det er rust og ikke guld der smitter af ? [Wink]

mvh.
Steen



hehe bar det var[8D] men er altså rust.. Det er et xxxxxx x93 Attaché løb i .300 WM, som skulle på min offroad. Har sku lyst til at skrotte bxxxx´eren og købe en Schultz & Larsen istedet for[:p] Har lige været i Hedensted med løbet igen, så må jeg bare se hvad guntex siger til det[?]
Hilsen Kim

Skov- og landskabsingeniør Hold 18
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)