Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvor store er ræve hvalpe
#1
Jeg ved godt hvordan en rævehvalp ser ud og kan sagtens se forskel på de voksne og de små .
Men ser billeder flere steder af hvalpe der er meget store . Lidt for store i mine øjne til at ligge ud på offentlige medier .

Så hvor store er hvalpene nu rundt om. Dem jeg har set er mindre end en kat .

Kom gerne med billeder

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#2
Jeg har set et par stykker. De var lidt større end en kat. De havde ikke helt smidt alt "hvalpefedtet", så de var stadig en smule buttede, når man sammenligner med de magre hvalpe man typisk ser i juli og august.
Svar
#3
Det er umuligt at tage fejl pt!
Svar
#4
Jeg synes spørgsmålet er godt og relevant.
Jeg vil give KKA ret i, at man ikke kan tage fejl - i dagslys.
1 1/2 time efter solnedgang kan den måske knibe, men så må man da for fanden bare lade være med at skyde.
Men jeg tvivler på, at de fjolser, der lægger billeder på nu af nedlagte voksne ræve kan bruge manglende lys som undskyldning. Her er det nok holdningen det er galt med.

Undskyld jeg spytter, men jeg synes det er respektløst svineri at bortskyde moderen fra ungerne.
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by Leo

Jeg synes spørgsmålet er godt og relevant.
Jeg vil give KKA ret i, at man ikke kan tage fejl - i dagslys.
1 1/2 time efter solnedgang kan den måske knibe, men så må man da for fanden bare lade være med at skyde.
Men jeg tvivler på, at de fjolser, der lægger billeder på nu af nedlagte voksne ræve kan bruge manglende lys som undskyldning. Her er det nok holdningen det er galt med.

Undskyld jeg spytter, men jeg synes det er respektløst svineri at bortskyde moderen fra ungerne.



Helt enig.
Svar
#6
Er også helt enig med jer . Derfor jeg lavede opslaget . Er der ikke nogen der har billeder

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#7
Er også helt enig med jer . Derfor jeg lavede opslaget . Er der ikke nogen der har billeder

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#8
Fra i morges #128522;

[Image: Billede%2017-07-2016%2009.03.17%20%281%29.jpg?dl=0]

Størrelse svarer nok til en god huskat.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)