Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
.22 med vekselpibe i links?
#1
Overskriften giver næsten sig selv. Findes der et system i links med vekselpibe i .22 og .17 hmr?
Jeg ved at cz455 har et godt system, men den kommer vist kun i højredrejet.

Prezzy

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#2
Jeg forsøgte at få lige præcis disse to calibre som veksel men kunne heller ikke finde en links. Det er ikke lige fordi jeg bruger dette sæt til løbende vildt og har behov for hurtig reptering så løb afsted med CZ og skifter så hånd og repterer og tager fat igen. Jeg er aldrig blevet helt glad for den selvom den er super præcis m typisk 5 skud dækkes af 1krone/100m. Overvejer at skille mig af med den til fordel for en links en dag. Sako Quad er lækker men fås heller ikke i links...
Svar
#3
Jeg har en Marlin Glenfield 70 halvauto, og hvis EU forbyder rifler med løst magasin, så skal jeg jo have en ny skyder. Da jeg kun må have 6 jagtvåben for Polisen, så ville et vekselsæt være at foretrække.
Ellers må jeg lægge hovedet i blød og vælge kaliber, og så bliver det nok 17hmr der vinder.

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)