Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tyskland. Forbud mod halvautomater med mere end 2
#21
Lille, du glemmer at når vi etniske danskere er på jagt i Tyskland, så er det vores penge de vil have. Bobo har ret, som dansker kommer du ikke på jagt den dag. Alene vores begrænsede tyskkundskaber gør at det er svært at argumentere.
Jeg har nok efterhånden været på 40-60 dagjagter på 8-10 revirer siden 1999 og ALLE steder bliver Doctor Siebensack tiltalt med titel og Herr. Han kører med Försteren i bilen ud på post, mens vi andre sidder i samme udkant af skoven år efter år.
Jeg tror ikke på at nogen Förster bruger ret meget tid på en dansker der protesterer mod ikke at må skyde med sin halvautomat.
Du har nok den fordel at du behersker sproget, men du får kamp til stregen. Skulle du få ret over for Försteren dette år, så er der ikke flere pladser når du ringer næste år.

mvh M@X 2.0
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#22
Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

Done.

Så må vi se om der kommer en reaktion [Smile]

mvh M@X 2.0



Så fik jeg svar fra reviret. Jeg sendte de to links fra Lille og et spørgsmål om hvad der præcis gælder lige nu.

Sehr geehrter Herr Nielsen - danke für den Hinweis. Im Moment ist die Sache mit den Halbautomaten rechtlich tatsächlich noch nicht ganz so, wie es sein soll. Ein zukünftiges Verbot scheint zwar ausgeschlossen aber auch nicht unmöglich zu sein. Insofern nehme ich auch lieber meine Repetierbüchse mit zur Jagd. :-)

Mit freundlichen Grüßen

Im Auftrag
gez. M. Seltmann

mvh M@X 2.0
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#23
Med seneste udvikling i München, trækker der mørke skyer sammen over halvautomatiske våben igen...

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#24
Hvis du tænker på seneste masakre, brugte han en illegal pistol købt over nettet.
Endnu et bevis på at stramninger af våbenloven ikke har nogen effekt, da det er langt lettere at købe et illegalt våben.
Svar
#25
Uanset hvad han brugte vil Die Grüne benytte muligheden for at forsøge at stramme våbenloven...

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#26
Nu er de vel ikke nævneværdigt dummere i Tyskland end andre steder.
Illegale våben købt på nettet, kan umuligt sammenkædes med våbenloven og lovlydige borgere.
Det kan godt være at de prøver, men den er der vel ikke nogen der hopper på.

De kunne starte med at forbyde handel med illegale våben, hvis de mener at forbud virker [Wink]

Og jeg vil slet ikke nævne, at det er samme befolkningsgruppe der står bag næsten alle disse massakrer, og at det er her man finder ondets rod, og her man burde sætte ind.

Ups, nu kom jeg til at sige det alligevel.
Svar
#27
Sidste nyt..
De hele er konfirmerede. Antallet af patronerne i magasinet er afgørende må bruge/må ikke bruges.Magasinet størrelse har ingen betydning om du bruger en 20 skuds eller en 3 skuds.De er fortsat lovligt at bruge anwende halvautmatiske våben til jagt i tyskland.

http://www.outfox-world.de/news/bundesra...etzes.html

Lille

Hilsen Lille
Hilsen Lille

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)