Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HJÆLP!!! skæftet klemmer
#1
jeg har en sauer 202,problemet er at forskæftet klemmer på pipen,faktisk så meget at bruneringen er væk på pipen..jeg har forsøg at slibe lidt af skæftet med uden held [Sad]er der et kolgt hoved der kan hjælpe[?][?] eller skal jeg forbi bøssemageren
Min fjendes fjende,er min ven....

Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by andersen

jeg har en sauer 202,problemet er at forskæftet klemmer på pipen,faktisk så meget at bruneringen er væk på pipen..jeg har forsøg at slibe lidt af skæftet med uden held [Sad]er der et kolgt hoved der kan hjælpe[?][?] eller skal jeg forbi bøssemageren



Klart!!
Fortsæt med at slibe af skæftet, indtil det ikke længere klemmer! [Wink]
Swift
Svar
#3
Men slib nu det rigtige sted lige over aftrækkeren starter forskæftet og det er her det går galt med den. Jeg opdagede det da jeg havde nævnte model og jeg havde samme problem. Når du strammer bolten som holder forskæftet så tvinger den skæftet mod piben og måden at fjerne det er at slibe lidt af så den ikke tvinger skævt mod piben. Der sidder ligesom to "flapper" som går på hver side af låsestolen og det er disse der skal tilrettes i enderne.
Jeg vil lige sige at jeg fik butikken jeg købte den i til at gøre det! Ligesom de gjorde det på stort set alle de andre 202´ere det har solgt.
Mega dårlig forklaring men jeg kender ikke alle de fagterm som
autisterne herinde! jeg skyder bare.

[Image: repafsauer202.jpg]

Be cool... Or put on some more clothes
http://www.strandjaegerliv.dk
Be cool... Or put on some more clothes...
Jagt på vandet er livet.
Svar
#4
TAK FOR HJÆLPEN [Big Grin]
Min fjendes fjende,er min ven....

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)