Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tape og lyddæmper.
#1
I mange år har jeg brugt tape på mundingen af mine rifler, når jeg var på jagt i regnvejr. Træfpunktet påvirkedes ikke af tapen for mit vedkommende.

Spørgsmålet er om jeg kan gøre det samme med hullet i min lyddæmper, er der nogen af jer der har prøvet/bruger det?

Venlig hilsen

Jens
Svar
#2
Jebs, jeg taper altid mine lyddæmpere og har ingen problemer.
Der er så meget blowby gas at der er hul på tapen inden kuglen kommer.

I kraftigt regnvejr er det faktisk et must at tape dæmperen.

Sid ikke inde når alt håb er ude....

mvh M@X 2.0
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#3
Tak, det anede mig nok, men rart at få det bekræftiget.
Svar
#4
Tape... [?]

Jeg bruger de små runde markerings mærker til bukkeskiven, de fås også i sort, plus at de dæmper en svag hylen når det blæser[Wink]

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by Santo

Tape... [?]

Jeg bruger de små runde markerings mærker til bukkeskiven, de fås også i sort, plus at de dæmper en svag hylen når det blæser[Wink]

Mvh

Santo



Har du så xtra med så du kan sætte en ny på efter at du har skudt?
Mit tape stykke er så langt at jeg kan flytte det efterhånden som der bliver skudt hul i det. Jeg har før brugt klisterlapper fra skydebanen, men de klæber dårligt og papiret bliver blødt i regnvejr [Sad!]

Sid ikke inde når alt håb er ude....

mvh M@X 2.0
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#6
@M@X 2.0

Jeg har extra strimmel med i lommen, jeg har aldrig oplevet at de bliver bløde i regnvejr, dem jeg har klæber så godt, at resterne næsten ikke er til at fjerne fra lyddæmperen[xx(]

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)