Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ETA: så hurtig som muligt
#1
Blev onsdag ringet op af en kammerat. Meget forpustet fik han frem stammet " der er bjørne hver dag "
Han var lige blevet ringet op af ham han har et revir med . Og han sagde at der aldrig havde været så mange . Så store og så fast . Så hvis jeg ville skyde en Bjørn så skulle det være lige nu.
Torsdagen gik med at gøre tingene i firmaet færdige så de kunne passe sig selv. Og her fredag morgen satte vi os i bilen . Nu skal den drøm opfyldes.

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#2
@260REM

Hvor i verden skal du hen.

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#3
Hej rolin . Jeg er i Tatra bjergene i Slovakiet .

Første nat efter Bjørn gav ikke noget .
Vi ankom sent fredag aften . Var meningen vi skulle på jagt . Men efter en køretur der tog 6 timer mer end den burde. Gik jeg sgu direkte i seng . Næste morgen var vi på krondyr jagt. Brunsten er pt på sit højeste . Og der bliver brølt dagen lang . Efter en tåget morgen, fik vi en rigtig gang morgenmad. Og ud og se reviret. Nu har jeg set lidt af hvert . Jeg har jaget i meget af Europa. Men aldrig set ligende . Her er alt . Bjørn , los , ulv , kronvildt i stride strømme . Godt med grise . Og naturligvis råvildt . Men sidste lider hårdt af den stærke rovdyr bestand .

Efter en halv times kørsel havner vi ved den højest beliggende jagt hytte . Da vi sider på tarassen og nyder en kold øl med kronhjorte brøl hele vejen rundt om os . Og udsigt til toppen af det 2700m høje bjerg vi er 2/3 oppe af . Min slovakiske kammerat og mig bliver hurtigt enige om at vi skal længer op af bjerget og forsøge den Hjort der brøler der.
Kommer op af en smal sti da han pludselig brøler 50m max fra os .
I en time førsøger vi at komme til skud i det tætte skov men ser kun glimt af ham. Aften og natten blev tilbragt i tårnet uden at se skyggen af Bjørn .

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#4
Det lyder næsten uudholdeligt.

Knæk og bræk.

Håber på nogle billeder, uanset om Diana er med jer.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)