Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Forlængelse af Våbenpas
#1
I forbindelse med forlængelse af våbenpas skal man så hele møllen igennem igen med alle bilag bare for at få et stempel og 5 år mere ?

[Image: asgaard.gif]
Fordi jeg kan.
[Image: Fuchs.gif]
260 AI, 30.06
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#2
@Hesselager
[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#3
Ja jeg er doven. Det ved jeg. Kunne jeg nu slippe for at printe de 10 sider ud var det jo en kende nemmere.
Men det er jo politiet...

[Image: asgaard.gif]
Fordi jeg kan.
[Image: Fuchs.gif]
260 AI, 30.06
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#4
Jeps, men til gengæld kan du kun få 8 våben i passet. Så det er max 8 bilag. Det er en øvelse de har for at teste din hæderlighed og hukommelse. Det går ud på at se om du kan huske hvad du skrev for 5 år siden.

Jeg har hørt at de har en tolerance på 2 cm. Det vil sige at hvis du oplyser en pibelængde eller en totallængde der afviger 2cm eller mere siden sidst, så inddrager de din våbentilladelse og du kommer til at betale for en ny [xx(]

Det sidste er gas...........det er allerede ved 1 cm [Wink]

Sid ikke inde når alt håb er ude....

mvh M@X 2.0
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#5
Jamen jamen MAX hvad nu når jeg har skiftet skæfte på samtlige, siden sidst ?????
Svar
#6
Jeg tror at det eneste de bruger længdemålene til er at se om våbnet hører til hos lange våben eller korte våben, læs pistoler/revolver.
Tusindvis af våben bliver forkortet eller forlænget i den ene eller den anden ende uden at nogen bekymrer sig om det.
Men du kan jo prøve at skrive totallængde 25 cm og pibelængde 13 cm.
Og lad os høre hvad der sker [Big Grin]

Sid ikke inde når alt håb er ude....

mvh M@X 2.0
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#7
Har lige fået forlænget haglvåbene i passet.... hele papirgangen igennem igen. .. og når det er haglvåben er det HVERT år... tåbeligt! !!![xx(][xx(] I det mindste var kontoret (Vest ) hurtige[Smile]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#8
Tror jeg springer over MAX [Big Grin]
Hvad haglvåben angår, er det så ikke bare at lodde et lille stykke .17 hmr løb på siden og registrere den som drilling ?
Svar
#9
vil det sige at selv om det kun drejer sig om en forlængelse af våben pas (ikke fornyelse) så skal der udfyldes blanket for hvert våben man ønsker i våben passet selv om de allerede er opført i passet og med gyldige tider.
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by tikka93

vil det sige at selv om det kun drejer sig om en forlængelse af våben pas (ikke fornyelse) så skal der udfyldes blanket for hvert våben man ønsker i våben passet selv om de allerede er opført i passet og med gyldige tider.



JEPS[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)