Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jagtens hus vinder arkitekturpris
#1
Jagtens hus

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Politisk korrekthed: Adfærd eller synspunkter, der er styret af frygt for andres mening.
Svar
#2
Tillykke med dén pris!
Det er sikkert en fin ramme om Jægerforbundet; men hvorfor pokker har man ikke lavet en overdækket passage mellem de 2 bygninger. Det er upraktisk at skulle "skifte" bygning i slagregn eller snestorm.......
Svar
#3
Jeg ser omvendt på det: Hvis én eneste ansat i Jagtens Hus beder om en overdækket passage for at undgå lidt regn eller slud, så er det øjeblikkelig fyringsgrund. Så er man sku kommet for langt væk fra de der betaler ens løn.

Hilsen Lasse
Regulering er jagt!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#4
Jægerforbundet er en interesseorganisation, hvis personale i deres 8-16job næppe går rundt i vandtæt camouflagetøj, modsat mange kunder i jagtforretninger;-)
Kursister mv gider næppe hellere have regntøj med under besøg i etablissementet, endsige få deres frisurer eller make up slået lidt ud af kurs af en tordenskylle....
Svar
#5
My point exactly.

Hvis det er vigtigere at komme hjem til fyraften med frisure og make-up intakt end at varetage medlemmernes interesser, så er prioriteringen forkert. Og så tror da pokker at man oplever medlemsflugt. Det er simpelthen blevet så dyrt at være medlem, at man skal yde meget synlige resultater for at holde på skaren, og så nytter det ikke at møde på jobbet med den indstilling.

Hilsen Lasse
Regulering er jagt!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#6
For en gangs skyld, slet ikke enig med dig Lasse.
Det vil sige du er typen der skifter til jagtdress, hvis lige du skal i jagtforretningen efter en æske patroner ?
Ligeledes møder op på flugtskydnings banen i fuld camouflage og gummistøvler?

De ansatte i Jagtens Hus er ansat i en administrations virksomhed. Om de har jagttegn eller ej ser jeg ikke noget krav for ansættelse - jeg håber da de finder interesse for jagten via deres arbejde - men er da sikker på de kan være dygtige medarbejdere alligevel.

CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#7
Jeg skifter ikke til jagtdress for at købe patroner, hvad har det med sagen at gøre? Når jeg går ind i en jagtforretning er jeg kunde, ikke ansat.

Men jeg forventer at ansatte i både en jagtforretning og et jægerforbund har en grundlæggende forståelse for, at jagt foregår udendørs, og at der vil være en meget negativ signalværdi i at fjerne sig for langt fra det.

Hvis det bliver et problem at komme fra den ene bygning til den anden i regnvejret, kan man snildt stille et paraplystativ ved begge dørene, og fylde nogle paraplyer i til fri afbenyttelse, men jeg synes det vil være for stort et knæfald for urbaniseringen at bygge en forbindelsesgang så vind og vejr bliver fuldstændig fjernet fra de ansattes og gæsternes hverdag.

Huset fik jo netop prisen for at være "smukt tilpasset det omkringliggende landskab", ikke for at have isoleret sig fra det.

Derudover har I da ret i, at det ser latterligt ud at komme fuldt feltmæssigt påklædt i sammenhænge hvor det ikke hører hjemme, men man kan altså godt gå 10 meter og få lidt vind i håret uden gore tex og camouflagetøj på [Smile] Så lad venligst være med at udtænke absurde konsekvenser af mit standpunkt der ikke er belæg for, det er det ældste trick i bogen om internetbashing [Wink].

Hilsen Lasse
Regulering er jagt!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)