Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Min hund har et alkoholproblem.
#1
Da jeg i eftermiddag lagde 2 pilsnere i rygsækstolen, gik hunden fuldstændigt amok.
Teoretisk set kunne han have samme reaktion med et par vand, men det har jeg ikke prøvet[:I].

Hvorfor kan livets problemer ikke ramme en, når man er 17 og ved ALT
Hvorfor kan livets problemer ikke ramme en, når man er 17 og ved ALT
Svar
#2
Jeg tror hunden har samme problem med klik patroner. Prøv at lade bøssen med klikpatroner. Hvis den går amok, så er der ikke andet at gøre end at tage den med på jagt - og skyde den - med klikpatronerne [:o)]

--
FKF

ANNA
Svar
#3
Da jeg arbejde i Ølgod havde jeg min hund med hver dag og om fredagen købte jeg en 1/2liters Tuborg som hunden og jeg delte på vej hjem.
Når jeg åbnede flasken logrede hunden og skubbede til sit lave krus i kardanboksens kopholder.
Det var farligt hvis jeg ikke hældte øl op til den inden vi kørte for så ville den "kysse" til den fik noget.

Faktisk pænt farligt at køre bil med en kyssesyg ølhungerende jagtterrie.

Vi gik i en fart kontrol hvor den stod med begge forben på midt af rattet(kongeplads for jagtterrier) det må man faktisk ikke sagde den flinke betjent.
Men heldigvis var det ikke en fredag :-)

222R,222Rem Mag 5.56x55. 6x55x2,25-06Rem,6.5x55x4
,280Remx2, 308W 38spl(knæklåsriffel)
20308960 jeg bliver altid glad når jeg får en kasse hylster
222R,222Rem Mag 5.56x55. 6x55x2,25-06Rem,6.5x55x4
,280Remx2, 308W 38spl(knæklåsriffel)
20308960  jeg bliver altid glad når jeg får en kasse hylster
Svar
#4
Ang. "kørende hunde" så har jeg set et "fart-fælde-foto" fra tyskland, hvor en højrestyret bil er blevet blitzet, med en hund som fører ..
[Big Grin]

Senere blev samme bil blitzet med en lolitadukke på "førersædet" -- [Big Grin][8D][8D]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by dravis

Ang. "kørende hunde" så har jeg set et "fart-fælde-foto" fra tyskland, hvor en højrestyret bil er blevet blitzet, med en hund som fører ..
[Big Grin]



Der er én i tyskland som ejer en højrestyret bil, og som driver gæk med politiet - da han har en stor blå bamse i "førersædet".

De kan ikke umiddelbart gøre noget, da automatikken i de fastmonterede kameraer langs vejene automatisk skjuler alt andet end føreren.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#6
Øøhh
Ikke for at ødelægge tråden, men tyskerne er fløjtende ligeglad med hvem der kører bilen/motrocyklen, hvis den bliver blitzet for hastighedsoverskridelse.
Bøden vil altid blive sendt til bilens (eller motorcyklens) ejer, da det er denne der ifølge tysk lov har ansvaret for hvem der køre hans/hendes biler.

Det er således kun nummerpladen tyske kameraer fotografere, hvilket nok også er grunden til at de stort set udelukkende blitzer fartsynder bagfra (motorcykler slipper således ikke).
Der er derudover et eller andet med at man kan komme efter dem hvis man bliver blændet af at få blitzen lige ind i synet.

Hvis man som dansker bliver blitzet, skal der være tale om en betydelig fartoverskridelse før de "gider" sende bøden videre til det danske politi (der så står for inddrivelsen).
Man får således ikke en bøde tilsendt fordi man er blevet blitzet med 110 hvor man max må køre 100.

Sonny
Svar
#7
Tja, der var i hvert fald nævnt i danske medier, at tyskerne døjede med specielt én person som havde en blå bamse - og de i hvert fald i en overgang ikke kunne sende bøden, da de ikke kunne identificere føreren trods gode billeder af nummerpladen.

Det er muligt de har lavet lovgivningen om.

Det er tilbage i 2011 : https://www.180grader.dk/Politik/Tysk_po...ang-gammel

Og ja - politiet var magtesløse.

Fartkameraer, der har mange EU lande indgået en aftale om, at man bare sender billeder og forseelse til hinanden - så står førerens eget land for inddrivelsen. Der er ingen grund til IKKE at fremsende dokumentationen.

Det er det bredere politisamarbejde som åbner mulighed for dette.
Tyskland er også i sin gode ret til at fremsende kravet direkte til føreren af bilen : http://politiken.dk/rejser/nyheder/bilfe...r-til-dig/

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#8
Hvis nu vi kommer ud af det der EUROPOL stads, vil det så ikke også ødelægge dette forfærdelige inddrivelsessamarbejde


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by HappyNanoq

Fartkameraer, der har mange EU lande indgået en aftale om, at man bare sender billeder og forseelse til hinanden - så står førerens eget land for inddrivelsen. Der er ingen grund til IKKE at fremsende dokumentationen.

Det er det bredere politisamarbejde som åbner mulighed for dette.
Tyskland er også i sin gode ret til at fremsende kravet direkte til føreren af bilen : http://politiken.dk/rejser/nyheder/bilfe...r-til-dig/

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)



Nemlig og bøden bliver ikke sendt til det land hvor forseelsen er begået, men bliver i inddriver landets kasse.

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)