Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
pris for fodermark ?
#1
jeg har et lille stykke jagt hvor ejeren som jeg lejer af har lejet jorden ud til en kvægmand jeg har stadig jagten ingen problemer der den nye jord lejer har majs i det meste jeg kontaktede ham og hørte om han ville lade noget stå til vildtet det har han gjort[Big Grin]men hvor meget er rimelig jeg giver for det han har ladet en kile på 100 meter stå som er ca 40 meter på det bredeste og 3 hjørner hvor der hver er ca 10x5 meter jeg er utrolig glad for hans hjælp og vil gerne påskønne det
Svar
#2
Sjovt. Nå korthår skriver indlæg så er det næsten volapyk når jeg læser det på min telefon. Er der andre der har samme problem[?]
Det er ikke noget jeg skriver i ironi,men ganske seriøst. Det meste er noget i stil med:#229'r #453 og lignende...[?]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#3
Osse på min Staveplade [xx(][xx(]

Sid ikke inde når alt håb er ude....

mvh M@X 2.0
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#4
Har Korthår i røret nu, der er noget med sproget på hans pc

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Politisk korrekthed: Adfærd eller synspunkter, der er styret af frygt for andres mening.
Svar
#5
@tikka93

Jeg ville betale ham ca 8000,- /ha, så er det bare at regne den ud.

Og er du rigtig flink så er der en slyngeljagt oveni, så får du nok Goodwill til andet du skal have hjælp til.

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#6
Vil også sige 8000 pr ha er et rimeligt beløb.

En ha er 10000m2
Og mit regne stykke siger at det ca er 1/3 ha han har ladet stå. Så er er det jo bare om du vil give så meget eller .

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#7
En kasse rødvin, eller et gavekort til en god restaurant ville være mit bud.
H
Hogmeister
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)