Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tyskland : Kun 3 skud i halvatomatiske jagtvåben
#1
3 skud

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Politisk korrekthed: Adfærd eller synspunkter, der er styret af frygt for andres mening.
Svar
#2
3 skud, der er der jo saa ikke meget formaal med.
H
Hogmeister
Svar
#3
men en fornuftig formulering med hensyn til magasinets kapasitet

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#4
Jaeh. Mit tyske er rustent. Det er forbudt at lade op med mere end tre i magasinet, men magasinet må gerne kunne indeholde mere end tre skud, eller hvad. Og er det tre skud i magasinet plus en i kammeret eller?

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by Klokker

Jaeh. Mit tyske er rustent. Det er forbudt at lade op med mere end tre i magasinet, men magasinet må gerne kunne indeholde mere end tre skud, eller hvad. Og er det tre skud i magasinet plus en i kammeret eller?

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg



Nej 3 skud i det hele.Magasinet må gerne være større.

Lille

Hilsen Lille
Hilsen Lille

Svar
#6
Burde vel være nok? Der er jo ikke max på antal magasiner, så der skal bare trænes reloads Smile

Stort knald = stort smil :-D
Stort knald = stort smil :-D
Svar
#7
Jeg fatter ikke årsagen til begrænsningerne, men de må åbenbart opleve at jægere skyder mange flere skud når de lader med mere ned 3 patroner ?!?

Hilsen Kenneth

-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#8
Man kan vel altid diskutere hvor mange skud det er betimeligt at have til rådighed, men det jeg hæfter mig ved, er den tillid reglen viser borgeren. Han må have så stort et magasin han har lyst til, bare han ikke putter mere end tre patroner i geværet ad gangen. Det kunne vi lære noget af i Danmark.

Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#9
Det er vel for at give vildtet en chance så man ikke bare kører 20 skud efter en rotte svin.

Så længe der ikke er krav om fastnitning af magasin er det da super. Gid vi gabde tilsvarende regler med vores to skud, så magasinet måtte være løst..

Stort knald = stort smil :-D
Stort knald = stort smil :-D
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)