Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jagtforening forslag
#1
Da vi flytter til Sønderjylland sandsynligvis Løgumkloster vil jeg gerne høre jeres forslag til en jagtforening i området.
Svar
#2
Asgaard jagtforening er jo oplagt - Om end landsdækkende. Er selv flyttet til det nabolag her pr. 1/10, så hvis du mangler en makker til noget skydning, så må du sige til. Har ikke selv fundet en lokalforening i området endnu...

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#3
Lyder godt Morten, vi har ikke skrevet inder på den underste linje endnu men skal se huset på lördag og det ser godt ud.
Svar
#4
hvis det er det der er på fb, lyder det godtnok som et billigt køb[:p]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#5
Yes Mr. Strom...
[Wink]
Svar
#6
Ellers kan jeg anvise en vidunderlig bolig til salg i området. Du hjalp mig, da jeg havde problemet, så jeg skylder [Smile]

Prøver lige at finde et link, vent....

Nå, den er vist mellem mæglere lige nu. Det er et ret stort velholdt hus med helt nyt stråtag. Du kan have rigtig mange formænd fra VTF på besøg samtidig, hele familien på overnatning til jul eller du kan indrette en hyggelig bed- and- breakfast hvis du har lyst. Jeg skaffer billeder og salgsmateriale hvis det lyder som noget du kunne være interesseret i.

Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#7
Lyder godt men dyrt Lasse, jeg har valgt meeen hustruen kigger stadig på 2 andre også så nu må vi se, men det bliver med plads til formænd.
Svar
#8
Sønderjylland, af alt?

[IMG] http://i415.photobucket.com/albums/pp238.../test1.jpg[/IMG]Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#9
Jeg vil helst undgå at køre ret langt for at besøge datter, svigersøn og børnebørn i Vojens så må jeg jo finde en jagtforening hvor jeg møde ligesindede (hvis sådanne findes).[Wink]
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by THORLAK

Sønderjylland, af alt?

[IMG] http://i415.photobucket.com/albums/pp238.../test1.jpg[/IMG]Correct first shot placement, the rest is bullshit!



Ja da........hvor ellers ? Kort afstand til billig øl, sodavand og vildsvinejagt. Og Kjøwenhavnerfrit [Wink]

Sid ikke inde når alt håb er ude....

mvh M@X 2.0
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#11
hvad med tiset jagtforening? det ligger ca. 30min fra koster? en velfungerende forening med frijagt, muligheder for både buk og krondyr jagt? Smile
http://tisetjagtforening.dk/
22lr, 6,5x55, 7x57R, 308w, 308nm, 8x57js, 9,3x62, 9.3x64

Svar
#12
@Marion Morrison

Måske er det på tide at man (jeg) også trækker tæltpløkkerne op[:o)], flytter tilbage til fæderlandet.[?][?][?] eller hvem ved hvad der gemmer sig bag horisonten.[:I][:I]

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#13
Jow Tiset er med i overvejelserne, eller Arnum og Rødding, kommer lidt an på hvilket ud af de 3 huse vi har udset os det bliver..
Svar
#14
altså tiset er en meget god jagtforening hvor der bliver afholdt 3 store klapjagter om året, hvor man har mulighed for at købe gæstekort, der udover er der en enkelt familie jagt, så har man desuden som b medlem mulighed for fri jagt på nogen bestemte områder hvor der må skydes div. vildt dog ikke agerhøns, fasanhøne, og rådyr, som a medlem har du mulighed for det samme samt jagt på træk fugle på hele foreningens areal med enkelte restriktioner på ænderne omkring nogen bestemte vandhuller, samtidig er der mulighed for regulering på duer, og med i lodtrækning om bukke og krondyr jagt. Smile
hvis du har nogen spørgsmål omkring foreningen spørg endelig Smile
hilsen henning / formand for ungdoms afdelingen Smile
22lr, 6,5x55, 7x57R, 308w, 308nm, 8x57js, 9,3x62, 9.3x64

Svar
#15
Tak Lunderskov, jeg har skam været inde og læse om de forskellige a,b, og c medlemskaber og det ser helt godt ud, er der ledige A pladser.. ?
Jeg har nok langt overskredet datoen for ungdomsmedlemskab[Big Grin] men jeg kontakter dig måske i næste uge når jeg er i Danmark.
Svar
#16
Citat:quote:

Originally posted by Marion Morrison

Tak Lunderskov, jeg har skam været inde og læse om de forskellige a,b, og c medlemskaber og det ser helt godt ud, er der ledige A pladser.. ?
Jeg har nok langt overskredet datoen for ungdomsmedlemskab[Big Grin] men jeg kontakter dig måske i næste uge når jeg er i Danmark.


Jeg kender nogle af gutterne i Tiset. De er fine folk,
vedrørende ungdomsmedlemskab, så lusker du den bare igennem, ved at opgive din højde, og antallet af år du har boet i Danmark [Wink][Smile]


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed
Svar
#17
og dig n/a ........ har du brugt samme strategi - opgivet din højde og antallet af år du har betalt skat i Danmark [}Smile]

--
FKF

ANNA
Svar
#18
Måske hvis jeg ganger højden med år at den går igennem..
Svar
#19
Citat:quote:

Originally posted by FKF

og dig n/a ........ har du brugt samme strategi - opgivet din højde og antallet af år du har betalt skat i Danmark [}Smile]

--
FKF

ANNA



Nej den model ville udløse at jeg var flere hundrede år gammel.
Hvis man derimod gangede højden med min gennemsnitlige årlige skattebetaling, ja så var jeg jo næsten nyfødt [Wink]

Heldigvis er der noget i dansk skattelovgivning som heder bundfradrag. Det gør så at fattige mennesker som mik ikke skal betale ret meget i skat [Wink]


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed
Svar
#20
Løgumkloster! Hmm............ For en fremmed, barsk og fattig
Saa er du næsten paa min gamle hjemmebane.
H
Hogmeister
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)