Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
lab søges
#1
voksen eller unghund lab ( jagt ) søges

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#2
Hvad skal du dog med en "lig bærer", STROM?

Mvh Thorlak

[IMG] http://i415.photobucket.com/albums/pp238.../test1.jpg[/IMG]Correct first shot placement, the rest is bullshit!

[IMG] http://i415.photobucket.com/albums/pp238...%20mdr.jpg[/IMG]

STROM, der er jeg mere heldig med Archi. Han er fra fandens fødselsdag i år og er klar til 17/18. Fra dag et har han fået sin morgenmad strøet ud over græsplænen og bruger helt klart næsen mere end synet, og han jager.
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#3
efter over 30 år med ruhår gik jeg fra at have rigtig hund til lab for 8 år siden.
primært pga dovenskab: de kan jo tusse rundt og samle op, uden at du skal bruge tid hver dag på at vedligeholde dressuren[Smile]
jeg købte så hvalp i januar og desværre fik den 8 årige kræft i foråret.
da jeg så - for tidligt - tog den unge med i denne sæson for at slippe for at stå for, viser den slet ingen jagtlyst. Den kan blive en rolig apportør men vil desværre aldrig blive glad for at lette fasaner i tæt buskads.
så skal jeg have en hund til brug i 17 skal den være ældre end en hvalp på nuværende tidspunkt[B)]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#4
Det samme som vi andre med labber .......

vi mangler selskab når vi står og kigger i køleskabet
Svar
#5
Hej Strom.

Du kan da låne min, de dage jeg ikke selv skal bruge den. Den kan garanteret sætte fut i såvel fasaner som råvildt.

Nå ja, min er godt nok ikke en labber, men apportere det kan den da.

Venlig hilsen

JCK
Svar
#6
halløj JC
jeg blev drillet nok da jeg viste mig med en lab.
hvad tror du jeg skulle finde mig i hvis jeg stillede med en breton [Big Grin]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by STROM

halløj JC
jeg blev drillet nok da jeg viste mig med en lab.
hvad tror du jeg skulle finde mig i hvis jeg stillede med en breton [Big Grin]

mvh
Strom, naturgænger



Hej Strom.

Jeg kan godt huske det. Det kunne bedst sammenlignes med, at du også havde skiftet landkrøjseren ud med Lada Niva.

Med hensyn til at skifte til breton, så vil det da være noget af en opgradering.
I øvrigt, så skal jeg på Djursland på søndag, så der kan i godt sætte jer på post. Kommer der et stykke råvildt med en breton bagefter, kan det sagtens være min.

Venlig hilsen

JCK
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)