Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kontingent stigning til DJ
#1
Kan det være rigtig at der er en stigning på 30% eller er det en fejl i mit betalingssystem[?]
Sidste år betalte jeg 793 kr og nu står der 1031 kr til betaling den 16/01/2017 [xx(][Sad!]

Mvh Bjarne
Mvh Bjarne
Svar
#2
Det må være en fejl

http://www.jaegerforbundet.dk/om-dj/medlemsskab/kontingent/
Svar
#3
Hvis du er medlem af en lokal forening, skal det nok passe, når forbundet skal have 918,00.
Det er jo dyrt at bygge så fint [}Smile] [}Smile] [xx(]

Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#4
Else for helvede
Svar
#5
Mit lokale medlemsskab koster 754,- inklusiv medlemskab af jægerforbundet. Det er dyrere at være medlem direkte ved forbundet - formentlig den måde man støtte de lokale foreninger på.

Det havde selvfølgelig lige krævet at man læste forbi den første sætning i linket...
Svar
#6
Tex: Mon ikke nærmere det er din lokalforening som har hævet kontingentet? Så vidt jeg husker har jeg i hvert fald ikke set noget om at DJ hævede priserne i det niveau da vi satte kontingentet for 2017 i Asgaard regi. Evt. kan det jo også være at DJ har fundet ud af at samle ordinær og ekstraordinære medlemskaber til én betaling.

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#7
Jeg er enig med Unknown: Else for helvede da !

Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#8
Der er sket en ændring i opkrævning. Tidligere var der en opkeævning pr Jagtforening. Nu er det en opkrævning for alle foreninger man er medlem af.

---
Living to enjoy life!
---
Living to enjoy life!
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by saze

Der er sket en ændring i opkrævning. Tidligere var der en opkeævning pr Jagtforening. Nu er det en opkrævning for alle foreninger man er medlem af.

---
Living to enjoy life!



Det er lige netop det der er sket, jeg var nok lige hurtigt nok til at fare i blækhuset[:I] da jeg er ekstraordinær medlem i 2 foreninger og dem betalte jeg særskilt sidste år.
Havde bare lige set at vi nu skulle til at betale for det fine nye hus[}Smile]

Mvh Bjarne
Mvh Bjarne
Svar
#10
Hvis der kun er EN opkrævning til alle foreninger, er det så også incl. medlemskab af Asgaarg[?]

Mvh. Nemo
  3 Skuds-regel, det er spild af 2 patroner.

Mvh. Nemo
Svar
#11
Det er i alt fald dyrt....

John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
243win er det nye kal.16
John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
243win er det nye kal.16
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)