Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danmarks fremtid.
#1
Sidder her som gammel kobenhavner og nu udlanding. Forsoger at folge lidt med via youtube, JP, Berlingerne osv.

Ok, dette ved i sa lige til sagen !

Lytter til "Debatten" og lignende programmer pa dansk TV. Udover diskussionen over soldater i mellemosten, som jo i realiteten er en krig som aldrig kan vindes, da de i sidste ende ikke vil have, eller kan leve roligt og demokratisk, er debatten gearet mest pa flygtninge.

Da jeg var dreng hed det gastearbejdere. Senere fremmedarbejdere. Sa asylansogere og nu flygtninge. Glistrup advarede os mod muhammedaneres assimilering i vestlig kultur, men blev latterliggjort dengang. Ogsa fordi det ikke var det helt store problem som nu. DET har andret sig en del !

Maske jeg overreagerer, men det syntes som om at politikerne er ekstremt splittet pa hele linien over flygtninge situationen.

Man omtaler "folkevandring". Social/okonomiske belastninger. Besoger moske'er med radikale imamer i Arhus. Hvordan de belaster politiet pa alle leder og kanter. Ghetto dannelser overalt. Hvordan muslimer generelt ikke passer ind i dansk kultur. Eksempler pa hvordan Sverige er helt i forfald, og man ikke har problemer med ovrige indvandrere fra ikke muslimske lande.

Som i kan forestille jer...og sikkert set de samme udsendelser, kan i maske forsta min forvirring om denne nye virkelighed.

Problemet er jo sadan set selvbestaltet, men alligevel et problem som syntes permanent. Danmark har altid haft et stort antal af partier, det er jo selve demokratiets virke pa godt og ondt, men nar alt skal diskuteres til dode, over almindelige problemer, som ellers giver...eller burde give mening, dor beslutninger i folketinget i stor uenighed. Ikke noget der hverken tjener folket eller landet. Intet loses og tiden gar, mens situationen er uforandret.

Jeg kan maske forsta man har socialdemokratiske partier, men kommunistiske partier er jo helt hen i vejret. 2 skridt frem og 3 tilbage....se blot pa alt fra fortiden, det forklarer vel alt i dette henseende.

Hvad mener i her pa forum. Er det godt for Danmark med flere muslimer? Bliver det en fordel for landet? Er "debattens" oppiskede stemning ude af trit med jeres dagligdag? Ser vi blot spogelser overalt ?

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#2
Ja lad os oprette et diktatur [Wink][:o)], det er mere problemløst.

Jeg bor ude på landet og der er altså også mange mennesker i samfundet der tror at hvis ingen ser det , kan man gøre som det passer en [xx(].

Politiet gider ikke komme eller opretholde lov og orden og det hele er ved at flyde ud !!.

Hvis lov og orden ikke bliver holdt i hævd ved kontante handlinger , behøver man ikke undre sig om samfundets forfald (lige meget hvad slags mennesker det så handler om) .

Hilsen A-bolt
Svar
#3
Jess, det lyder som om du foreslår forbud mod partier der ikke taler for de samme mærkesager som dig, eller misforstår jeg dig?

Det bliver nok lidt svært at få grundlovsændringer igennem på det område - selv Nazipartier er jo tilladt herhjemme. Jeg ville i hvert fald nødigt bo i et land hvor partier der er "for yderligtgående" er forbudte.

Det jeg ser som det største problem i forhold til enhver gruppe indvandrere - herunder både kristne Nordmænd og Muslimske Arabere - er manglende integration, hvilket Glistrup og hans aftagere (DF) absolut ikke arbejder for.

Hilsen Kenneth

-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#4
Jeg vælger at læse Jess' indlæg på den måde at han mener at vi måske skulle begynde at tænke mere på hvordan vi får løst problemerne, end på hvilket parti man nu mener er det rigtige at stemme på.

Det danske demokrati er blevet en "holdeplads for special-interesser" og de politiske partier det samme .. Vi har så få reelle alvorlige problemer, at alle luksusproblemerne kommer til at fylde hele den politiske agenda, og de reelle problemer har vi (og partierne) fået udtalt berøringsangst overfor ..

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#5
Husk nu at der er forskel på hvorfor disse mennesker (officielt) kommer til Danmark. Der er jo stor forskel på om de kommer som asylansøgere eller invadere.

Her er lige lidt forklaring til dem der ikke kender forskellen: http://www.b.dk/politiko/hvad-er-forskel...ndvandrere

Når man så ser på hvad det reelt koster er der stor uenighed, men se lige her: http://www.b.dk/politiko/nye-tal-asylans...-forventet
Man behøver ikke at være professor i matematik for at regne ud at det dermed koster 200.000kr at behandle en gennemsnitlig asylansøgning.
Dette beløb dækker naturligvis kun asylansøgningen. Hvis personen får asyl koster vedkommende jo et beløb at "integrere" i samfundet (jeg glemmer med vilje lige at tale om dem der får en såkaldt "humanitær opholdstilladelse").
Der skal jo stilles bolig, mad, lommepenge og lign. til rådighed for de personer der opholder sig her i landet som flygtninge.

Der hvor kæden hopper af for mig er når disse flygtninge skal "integreres". Hvis de kommer som flygtninge. Der har igennem tiderne været masser af flygtninge her i Danmark, blandt andet var der mange her i 1945.
Fælles for alle disse flygtninge var jo så at de netop IKKE blev/skulle integreres i det danske samfund, da de jo skulle hjem igen så snart de ikke blev slået ihjel når de kom hjem.

I dag er det så det danske samfunds mening at disse flygtninge og indvandre som følge af "familiesammenføringer", skal blive her i landet til alt evig tid. Ja så må vi jo også lære at tilpasse os de kulturer de kommer med.
Vi kan ikke først sige de skal være en del af vores samfund for alt evighed, og så i samme sætning forlange at de skal forkaste deres kultur. Mange af de grupper efterkommere af Danske personer der har slået sig ned i udlandet, beholder jo også en del af deres kultur, selv om det måske kun er forældre eller bedsteforældre der rent faktisk kom fra Danmark.

Jeg bor selv sammen med en immigrant. Min samlever kommer fra Rusland og kom til Danmark tilbage i 1998, for at arbejde her. Hun blev hængene, og har i dag "permanent opholdstilladelse". Lad mig med det samme sige at hun absolut holder fast i sin Russiske kultur inden for hjemmets 4 vægge, ligesom hun præger vores børn med den, blandt andet taler de russisk.
Nu en der ikke de store forskelle på Dansk og Russisk kultur, men der er alligevel visse småting nogle danskere sikkert ville finde underlige eller måske direkte anstødelige. Det er nok også derfor at hun går højt op i at holde hendes kultur inden for vores private hjem. Men vi ved reelt ikke hvordan vores børn vil begå sig på det område.

Med andre ord, kan man godt flytte til et fremmed land uden at befolkningen der bor der lægger mærke til at der er kommet en ny til.
Desværre må vi nok erkende at realiteten ved dette er stærkt præget af hvilken kultur den indvandrende part kommer fra, og netop denne realitet er et stort tabuemne for vore kære politikere.

Så længe politikere ikke tør tale åbent om problemerne, så bliver de blåt større og større, ligesom folk bliver mere og mere trætte af dem. For hvor meget er de politikere der er bange for at tage fat i problemerne egentligt værd?

Der er rigtig mange politikere med mange forskellige holdninger der skal blive enige om en masse ting, med vores system. Dette betyder jo at der er visse vigtige ting som enten tager meget lang tid om at komme igennem, eller i nogle tilfælde, kommer de måske slet ikke igennem. Men skal vi opgive vort folkestyre fordi der sidder en flok karriere-politikere (uden røv i bukserne) og præger vort folketing?
Hvis vi opgiver vort folkestyre, er vi så ikke på samme niveau som de mellemøstlige og nordafrikanske lande folk flygter fra?

Så er der naturligvis også den med "terrortruslen". Er den reel, eller er det noget vi bilder os selv ind. De angreb der er sket viser med alt tydelighed at den er reel, men hvorfor er den opstået?

Vi har her i Danmark (og visse andre "vestlige" lande) en rigtig kraftig mani med at fortælle andre lande hvad der er rigtigt og forkert. Vi er en del af EU, som indiskutabelt er en kolossal økonomisk magt der banker alle omkringliggende smålande i hovedet med sanktioner og straftold, så snart de ikke opføre sig som vi vil have dem til. EU der ønsker at udvide sig så meget som muligt så vi kan dominere handel og vandel endnu mere end vi allerede gør. Ja og så skælder vi ud på russerne fordi de tillader sig at gå imod EU og NATOs ønsker, hvorfor kan de ikke indordne sig under vores ønsker ligesom vi har kunne tvinge alle andre naboer til.
Ja ja, der bor ikke engang 25% så mange mennesker i EU, som der bor i Kina, alligevel vil EU dikter for kineserne hvordan de skal behandle deres befolkning. Hvis man først har været i Kina, finder man hurtigt ud af at de anser EU, som en flok provokerende, overforkælede, rige røvhuller der vil bestemme over dem. Det er sådan realiteten er, er det sådan vi ønsker at være?

Nå ja, en ordentlig smøre, men jeg forstår stadig ikke at folk der kommer for at få ophold her landet, indtil de igen kan rejse hjem, skal integreres så de har svært ved at komme hjem når den tid engang kommer.
Og ja, det lyder måske hårdt, men jeg går ind for at flygtninge skak i lejre. Det er naturligvis ikke lejre med pigtråd og maskingeværer jeg taler om, men steder hvor de kan leve ordentligt med/i deres egen kultur. Børnene går i egne skoler, på egne sprog og de får egen mad. Dermed ville deres kultur heller ikke komme i konflikt med vores.

Ved godt at mange vil anse sådan en løsning som "radikal", og der ikke ville kunne samles politisk flertal for den herhjemme, men det er nu engang min holdning, og jeg er glad for at bo i et land hvor jeg kan sige min holdning højt.

Sonny
Svar
#6
@Bobo

Thumps up til den smøre.

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#7
@bobo
Jeg er glad for at du er sønderjyde [Smile]
Vi tænker ens [^]

Sid ikke inde når alt håb er ude....

mvh M@X 2.0
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#8
Jeg var kun en tiårig dreng, da Torben og Rikke flyttede til landsbyen

Det blev mit andet hjem og et sted jeg stadig af og til besøger.

Torben er nu en ældre medborger og delte noget af sin livserfaring og (måske unyttige) betragtninger med mig.

Noget af det giver god mening i mange henseender, så værsgo:

Rettidig Omhu i livets kapitler øger sandsynligheden for en rimelig afslutning

RO kan sammenlignes med ”De ti bud”. Biblen er en rigtig god bog, som bør læses af alle, uanset tro. For at tydeliggøre kravene til livets grundlæggende egenskaber, gives der hermed nogle gode råd til eksistenser m.m. i descenderende orden.
Historie: Billeder og fortællinger om menneskets forbrydelser og dårskab (Voltaire)
Livet? Bare en dårlig skuespiller, som spankulerer og vigter sig et øjeblik på livets scene. En saga, fortalt af en tåbe, fuld af støj og arrigskab og totalt uden mening. (Shakespeare, Macbeth.)
DNA koderne: Elske og beskytte er fine, men ondskab og modbydelighed skulle have være udeladt Gud: Tag dig sammen og få orden på rodet. Jesus: Giv mere brød og fisk til trængende.
Menneske: Fysisk og psykisk ynkelig, patetisk selfie, som kun udnytter en brøkdel af hjernen Kejsere: Folket er blåøjet og tror stadig på fuglevarsler, så brug dem, - som Cæsar gjorde
Konge og Adel: Undlad tobaks- og andet misbrug, snyltning på samfundet og vær forbillede
Rige og smukke: Som spyfluer og kød i opløsning, kan de ikke leve uden hinanden
Politikere: Vær ærlig og sig at valget er for karrieren, magten og pengenes skyld. Lær sprog Folketingsmedlemmer: Hvis du kan få snoet dig ind, kan du leve resten af livet for samfundets penge Embedsmænd: Bedre styring af politikerne. Alle bør undgå overvægt, usandheder og bagvaskelse Dommere: Find tid til at dømme. Advokater: Hic omnes spes amisit relinquam
Læger: Forsk for forskningsmidler og lær at leve med patienter, der har ondt i røven
Indkaldte soldater: Kæmp for Jeres land, men lad andre kæmpe for deres
Professionelle soldater: Den psykiske pris for at se ødelagte mennesker og skade andre, er ikke lønnen værd
Matematikere: Svar: Et menneske kan tælle højt til 460.519.200, hvis man tæller 12/7 fra man er 5 år til man bliver 111. Finansrådgivere: Administrer klienternes penge, som var det dine forældres - og du var enearving
Lærere: Lær børnene kæft, trit og retning = lyt og lær, find Jeres plads og beslut hvor I vil hen
Pædagoger: Lær at kunne lide børn og kolleger. Borgere: Læs ”Biedermann und die Brandstifter”
Ordensmagten: Catch the bastards, hellere en for meget end en for lidt (not me however)
Ledere: Brug bønderne i skakspillet. De beskytter firmaet og tillader udvikling når de flyttes
Journalister: Snagen og afsløring dækker et behov for samfundet, - som kolort gør for landmænd
Male: They hunt, eat, drink, copulate and rest the remaining 23 hours
Female: They hunt, eat, drink, have children, cook, clean and rest the remaining 1 hours
Kvinder søger mænd der er: Flotte, rige, tyre eller forstående
Mænd søger kvinder der er: Flotte, rige, sexede eller pæne
Ægtemænd: Vær ærlig og kærlig, -men ikke forstående, - for så har konen ingen at blive gal på
Hustruer: Lad din mand være dreng og lad ham lege med biler og fodbold, så kan du få ham til hvadsomhelst
Forældre: I kan forsørge Jeres børn, men de kan ikke forsørge Jer - så vær lykkelige, hvis de kan forsørge sig selv
Mødre: Elsk Jeres børn betingelsesløst. Der er ingen andre der kan, når det virkelig gælder
Fædre: Lær ungerne værdien af RO, sandhed, ærlighed, fysisk aktivitet og giv dem klare rammer
Overvægtige: Trøstespiser du for at klare ulykkelig kærlighed og fordi du er overvægtig, -ta dig sammen Stof/alkoholmisbrugere: Hvis de ikke kan ikke finde nogen mening med livet, er det måske fordi der ikke er en
Hvis liver er så meningsløst, hvad skal man så gøre: Undgå det værste og bed til du slipper nogenlunde helskindet igennem Os pensionister: Efter dette cirkus, -no f....... idea, men det skal vist gøres baglæns
Indvandrere: Et samfund er som trafik - hvis du ikke følger reglerne, går samfundet i stå og du og din familie lider
No hope: En flaske vodka og så i fryseren. Det er smertefrit, sviner mindst og er mest besparende for samfundet

K&B Claxel [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with Viper-Flex® ...
K&B Claxel Wink




Svar
#9
Det var interessant Claxel....den post matte jeg lase 2 gange.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#10
Well ... den sammenskrivning kunne have været meget hjulpet af nogle flere punktummer -- sat de rigtige steder, eller bare nogle passende mellemrum ... [Big Grin]

En simpel ting man kunne gøre i det danske demokrati, var at hæve spærregrænsen, så den igen kom op på mindst 4% som før grundlovsændringen i 53 -- Det kunne måske lægge lidt pres på at få dannet nogle partier med en bredere ideologi end bare "Vi vil ha'-- men vi vil ikke ha'" [:I][:o)]

Det der bekymrer mig mest er apatien .. Hele verden er på vej mod grundlæggende enorme forandringer, de er langsomme, men også totalt uafvendelige... Klimaet KOMMER til at forandre sig... drastisk .. Værdierne på kloden VIL blive omfordelt, og en stor del af dem på voldelig vis.. Verdensøkonomien har næppe oplevet sine største "krak" endnu . (Nu da vi har fået en høvding i den næststørste økonomi, der er modstander af enhver regulering og kontrol med storfinanserne)
(manden ligger jo nærmest i ske med de typer der forårsagede det sidste krak i verdensøkonomien --- [V][xx(])

Mr. Trump(et) er IKKE "løsningen" på de problemer USA eller resten af den vestlige verden har, han er et symptom på at de siddende magthavere for længe har suget af flæsket og ladet stå til, og totalt overhørt hvad USA's almindelige borgere nede i "græsrods-laget" har har "lært" om hvordan verdens tilstand er ..

Jeg kan kun på det kraftigste opfordre folk til at besøge den her hjemmeside .. Måske er det på tide at begynde at regere verden efter hvad FAKTA er, ikke de "alternative Fakta" som vi får tudet ørerne fulde af ..

http://www.gapminder.org/

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#11
Dravis,
Det er jo derfor Trump er sidste udvej ! Meget af hans slogan er baseret pa had og frygt. Folk i mellemklassen frygter deres okonomiske fremtid, og lever fra check til check uden hab for bedre tider. Hadet er over illegale indvandrere, muslimer, de sortes evige pis over fortiden, eliten som ikke betaler skat , ingen granse til Mexico osv.

Et land skal styrres som sit eget hjem eller en forretning. Hvis det ikke kan betale sig...eller giver uro indenfor de 4 vagge, skal det ud af klappen. Sa simpelt er dette bare. Danmark burde gore det samme, istedet for at vare socialkontor for alverdens selvbestaltede problemer. De flygter fra effekterne over deres modbydelige religion, og sa vil de igen leve pa samme made hvor de ender op. Som om man intet har lart af fortiden.

Som Glistrup sagde, er det sadan set ikke forskel pa muslimer og nazister. For det forste har de det til falles, at de vil overtage verden og man skal tanke og leve som dem. De har ingen tolerance overfor vestligt demokrati og danske vardier, men kritiserer og tager gerne imod diverse goder.

Moske'er og imamer horer ikke hjemme i Europa. Det modstrider alle vardier Europa har opbygget siden demokratiet blev til med dertilhorende goder. De sidste 20 ar har Danmark brugt milliarder pa problemer der ikke kan loses. Det falder i sa dybe lommer det intet hjalper.

Herudover har det splittet danskerene mod hinanden. Se blot "debatten pa TV. Alle de utopiske partier, bliver ved med deres evindelige pis om, det er bedst for Danmark at blive ved med at importerer flere problemer. Og resten med hjerne holder gejsten oppe og forsoger og stoppe forbrydelsen mod nationen. Specielt Morten Urskov har vel ret i alt han siger, men det ved i allerede.

Tankt pa hvor meget dette har kostet hele samfundet allerede. Politiet er helt staet af! Sociale myndigheder med tomme pengekasser. Kommuner som ingen talmodelighed har tilbage. Befolkningen er dybt forvirret/frustreret, og bliver blot mere og mere splittet. Enkelte kafter dog lidt op, nar et flygningecenter abnes i nabolaget, eller deres datter voldtages.

Jeg har mine meninger. For det meste ret. Dog skal alt diskuteres til dode, istedet for bare at kalde en "spade" for en spade og........i kender resten.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#12
http://nyheder.tv2.dk/krimi/2017-02-15-s...e-politiet
Svar
#13
Det er netop hvad jeg siger. Landet odelagges indefra.

Ok, jeg roder med noget der gor ondt og som ingen gider at tale om. Virkeligheden er blevet for meget ikke...

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#14
Citat:quote:

Ok, jeg roder med noget der gor ondt og som ingen gider at tale om. Virkeligheden er blevet for meget ikke...


Nej, vi klarer Danmarks fremtid selv, så kan du tage dig af USA (der er nok at tage vare på).

mvh Thorlak

[IMG] http://i415.photobucket.com/albums/pp238.../test1.jpg[/IMG]Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#15
Rolig nu Thorlak,

Jeg har min patriot ven Trump pa sagen her. Maske en Trump i Danmark ville fa hjulene i gang. Gore det som alle blot tanker pa, men a'he nej man ma jo ikke sige det man tanker vel.

Ok dette er er offentligt forum! Sa ingen tor sige deres mening som altid. Nej, det sker pa vartshuse, arbejdspladsen sent fredag aften og nogle Tuborg istedet ikke.

Alle ved jo godt indvandring fra uciviliserede lande, meget sjaldent forer noget godt med sig. Ok Thorlak, lev blot i din drommeverden !
Tro blot pa at f.eks. Somaliere fra et diktaturland, som starter pa kontanthjalp og afhangige af narko uden at blot kunne tale engelsk, ville kunne bidrage med noget sundt pa Lolland.

Er blot realist.....sweet dreams.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#16
Ok, sa ingen har en mening!

I ved lige sa godt som mig, at muslimer ikke passer ind i Scandinavien. Ser pa "debatten" og " deadline" fra dansk TV. Alle ved godt det er et stort problem.

Er i da komlet ligeglade ! Jeres vardier, kultur, traditioner.

Jess Christensen
Master Pistolsmith

Modereret af Pete1234 (moderator).
Kære Jess, vil du være venlig at læse regelsættet.
http://www.riffeljagt.com/forum/code/topic.asp?TOPIC_ID=10138
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#17
Selvfølgelig er det et problem, når et lille land som Danmark af diverse årsager ender med at skulle "optage" en gruppe mennesker med em meget anderledes kultur i vores "lille Andedam", spørgsmålet er bare HVOR stor et problem det faktisk er!.
Danmark er jo et bogstaveligt talt "svine-rigt" land, der nok burde kunne "assimilere" disse mennesker.

(De 12,3 millioner svin i DK, burde jo få enhver rettroende muslim til kraftigt at overveje at slå sig ned her, man kan reelt ikke undgå at indånde mikropartikler af svinelort hvis man opholder sig i DK i længere end nogle få dage .. [Big Grin][B)])

Problemerne opstår når "politisk korrekthed", berøringsangst og lignende tåbeligheder, samt "arven fra 68'erne" lægger hindringer i vejen for at håndtere problemerne effektivt fra starten.

Man kan ikke "ignorere" sig ud af disse problemer, de skal tages hånd om, uden at der skal råbes "racisme" og "forskelsbehandling" og hvad der nu bliver skvaldret op om ..

Uanset deres tro, kultur og holdninger er der tale om mennesker, og de skal behandles som enkelt-personer, ikke som mere eller mindre veldefinerede "grupper"

Den kriminelle "undergrund" der organiserer og udnytter både flygtninge og "migranter" skal man trevle op og retsforfølge, med "hård hånd" -- men ad rettens vej ..
Det KOMMER til at koste resourcer, arbejdstimer, personale og penge .. sådan ER det bare .. det forsvinder IKKE ved at skælde ud på den ene eller den anden "gruppe" eller "religion"
Masser af dem der kalder sig "muslimer" er ikke mere muslimske end vi andre er kristne. Mange af de "radikaliserede islamister" er hvor de er af samme grund som den der får rodløse unge danskere (uanset etnisk "oprindelse") til at melde sig ind i Rocker-grupper og "indvandrer-bander" - På grund af deres opdragelse, (reelt mangel på samme .... ) og på grund af deres personlighed og sociale baggrund, søger de bandernes fælleskab og "etiske regler" et sted de "hører til" --
Sådan har det altid været ..

Det er disse "bander" og alle de rodløse, og måske bare "lettere hjernelamme" eller afstumpede kriminelle der begår den vold vi ser, sammen med de personager vi lukker ind i landet, bare fordi de stammer fra et land i den "kunstige forbunds-stat" vi kalder EU..

Jeg forstår ganske enkelt ikke dem der mener at det er at problem at kontrollere folk ved grænserne, og at det skulle være en "hindring for samhandel" og "arbejde over grænserne"
Det giver ikke mening! Enhver der gerne vil køre en tur til Danmark og arbejde, kan vel skaffe sig et pas, og vise det ved grænsen, og sige: Jeg skal på arbejde! når pas-politiet spørger ..
Handel over grænserne er jo alligevel via internet og fragt-køretøjer der enten skal undersøges og checkkes individuelt, eller med stikprøver, og føreren af lastbilen kan vel vise pas som alle andre.
I vores moderne IT tider burde det ikke være et problem at checkke passene for forfalskning og for "interessante personer" der lige skal undersøges en ekstra gang.

Angående "indvandring" så er "guds eget Land" skabt af indvandrere, og den eneste grund til at en dansker "passer ind" og kan begå sig, finde job og blive "accepteret" er at den basale Amerikanske kultur blev grundlagt af europæiske indvandrere...

Selv de "importerede" mennesker med meget mørk hud, blev "assimilerede" fordi de efterhånden tilpassede sig den religion og kultur der var den fremherskende.

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#18
Alt kan vel vendes og drejes som man vil....

Realiteten er at udlandinge fra ikke vestlige kulturer, underminerer samfundet socialt, okonomisk, kulturelt og sikkerhedsmassigt. Alt andet er onsketankning.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#19
Jammen kære Jess, naar nu ham geniet Trump, er færdig med at Tweete, ansætte og fyre uduelige raadgivere, og brokke sig over Saturday Night Live (Circusrevyen i DK) opgiver sin skatteblanket og forbindelser i Rusland, og begynder at regere istedet for side der tøsesur over at ingenting gaar som han vil. Han har siddet i over 50 dage og ikke udrettet en skid. Han sidder der og underskriver dokumenter i stribevis, som det saa viser sig at være i strid med enten grundloven eller Retsvæsnet, og maa konstant trække i land og redigere.
Jeg tror de invandrere i USA der er blevet smidt ud kan tælles paa en haand.
Saa naar du mener Trumpen har en brugbar løsning, saa lad os andre endelig vide. Til dato har manden ikke bestilt andet end at jokke i spinaten.
H
Hogmeister
Svar
#20
[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)