Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fornyelse af lade-tilladelse- via nettet?
#1
Hej gutter!

Er der nogen af jer der har prøvet at få fornyet jeres tilladelse til genopladning via "selvbetjeningen" på nettet???

Jeg strander pladask på trin 3 hver gang -

Man kan fint klikke sig til at indsætte al den personlige info, og vælge "Jeg søger en tilladelse uden gebyr"

Men uanset havner man så på en side hvor man SKAL indtaste "våbenoplysninger" man kan ikke vælge "tilladelse til genopladning" kun vekselpiber, våbendele, lyddæmper o.s.v.

Lige der strandede jeg, for der er NATURLIGVIS ingen vejledning at få og "kontortiden" hos "ACV" er udelukkende i normal arbejdstid for mig .. Så at ringe og få "vildledning" er bare unyttig ventetid.

--- Det går godt nok ned ad bakke med den offentlige forvaltning i DK --- [xx(][V][Sad!]

-Jeg har mere end svært ved at forestille mig at der ikke allerede har være klaget over det her masser af gange .. Hvor svært KAN det lige være at rette på hjælpeteksterne på den hjemmeside ...

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#2
Jeg havde det samme problem tidligere paa aaret og maatte til sidst ringe til dem for en forklaring - godt nok ACO. De var dog saa venlige at guide mig sikkert gennem web-junglen. Du skal ind paa ansoegning om fornyelse eller erstatning af vaabentilladelser. Naar der er noget vaaben specifikt skriver du bare NA. Mener der var plads til at skrive nogle kommentarer til sids saa de kunne se hvad det var man ville. Det er saa vidt jeg husker ogsaa muligt at scanne og vedhaefte en kopi af den gamle tilladelse i slutningen af sceancen.

Hjemmeladeren

Det er en sej død at blive trådt ihjel af gæs
Hjemmeladeren

Det er en sej død at blive trådt ihjel af gæs
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)