Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zeiss Conquest V6
#1
https://www.zeiss.com/sports-optics/en_d...-6x24.html
Svar
#2
Jebs, så dem på IWA. No Big deal.......samme elendige kliktårne som på Victory.

Sid ikke inde når alt håb er ude....

mvh M@X 2.0
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#3
Til gengæld falder det ikke af i tide og utide som det er tilfældet med Swarovski...
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Jamo

Til gengæld falder det ikke af i tide og utide som det er tilfældet med Swarovski...



øhhhh, forklaring udbedes [Smile]

--
FKF

ANNA
Svar
#5
Blot inden for de sidste 2 år, er 3 tårne, 1 sidetårn faldet ifm undervisning - alle Z6i... dertil kommer 2 der ikke var klikfaste samt en hvor glasset i okularet sad løst... jeg kommer aldrig til at eje en Swaroski sigtekikkert igen... for meget plastic og for høj pris... ærgerligt for deres glas er sublimt...
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Jamo

Blot inden for de sidste 2 år, er 3 tårne, 1 sidetårn faldet ifm undervisning - alle Z6i... dertil kommer 2 der ikke var klikfaste samt en hvor glasset i okularet sad løst... jeg kommer aldrig til at eje en Swaroski sigtekikkert igen... for meget plastic og for høj pris... ærgerligt for deres glas er sublimt...



Det lyder vildt. Kan det være brugeren der tager for hårdt fat! Jeg ejer en enkelt Z6 og har intet at udsætte på kvaliteten af kliktårnene. Har BT på toppen og standard på siden og de har fungeret upåklageligt. Jeg er anden ejer at denne gen.1.
Har du forelagt det for Swarovski og har de repareret dem på garantien ???

--
FKF

ANNA
Svar
#7
Det sker hvis tårnet får et stød. Konstruktionen er ganske spinkel (plastik). Jeg ved, at de alle har fået lavet deres kikkerter uden problemer hos Swarovski...Servicen er i top - det er helt sikkert! Jeg synes bare ikke at spinkle konstruktioner og plastic hører hjemme i en kikkert til 20.000kr...måske jeg blot er forfængelig[Big Grin]

Jeg har talt med forskellige forhandlere. De kan ikke genkende tendensen mht kvalitet. Om det er et ærligt svar ved jeg ikke... Tilfældene med løse glas og klikfasthed blev skytterne også først opmærksom på efter jeg påpegede og demonstrerede det, så reelt kan der være mange ejere af Swarovski, der går rundt med en deffekt kikkert uden at vide det?[Smile]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)