Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Camo-malet cz455 skæfte
#1
Her er utroligt dødt for tiden, så her er et billede af mit CZ455 skæfte som lige er blevet malet i tre forskellige grønne farver med lidt sort net.
[Image: 33691889566_0dca4ba3d1_c.jpg]
Svar
#2
Flot arbejde Smile

Stort knald = stort smil :-D
Stort knald = stort smil :-D
Svar
#3
Det ser godt ud, jeg har en riffel der kunne trænge til samme tur. Er det muligt at få oplyst navnet på maleren?

Mvh JM
Svar
#4
Jeg har selv malet det med maling fra Hardballshoppen.
Svar
#5
Du har fået et super resultat, kan du afsløre processen, det må kræve en særlig teknik? Hvordan er over fladen efter ophærdning, er den modstandsdygtig overfor slid? Går ikke ud fra at kvaliteten er i nærheden af Duracoat – eller hvad?

Mvh JM
Svar
#6
Nu er det kun lige blevet lavet - og jeg har det ikke monteret på riflen da jeg foretrækker det almindelige valnøddeskæfte - så jeg kan ikke svare på holdbarheden.
Det her var bare en farvetest til et H-S Precision skæfte jeg vil i gang med, så jeg har bare brugt almindelig satin klarlak i stedet for den to-komponent jeg ellers ville bruge (stor prisforskel ;-) ). Holdbarheden af to-komponent burde være meget bedre. Jeg har to gange tabt et andet skæfte fra ca. en meters højde uden synlig skade med den slags lak.
Men processen er lige ud af landevejen. Slibning af den gamle finish, grunder, og så den/de farver du vil have. Jeg forsøgte at lave så usynlige overgange som muligt da jeg ikke er vild med det klassiske camomønster med klart opdelte felter.
Til sidst satin/mat klarlak som jeg efter hærdningen har slebet let for at gøre den mere mat med meget fin ståluld.
Svar
#7
Mange tak for info, nu vil jeg overveje om jeg selv skal gå i gang, jeg har da et par skæfter at øve mig på, og det er jo taknemlig at arbejde med maling, det kan jo slibes ned og overmales igen. Du må da meget gerne ligge et billede op af dit H-S Precision projekt, når det bliver færdigt. Mvh JM
Svar
#8
Ikke rimfire men det færdige H-S skæfte.
[Image: 33185902734_8eac1cee36_c.jpg]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)