Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jaguar magasin
#1
Nu har jeg siddet og nørdet mig vej gennem talløse reklamer i det seneste jaguar magasin og når så til en beretning fra Jens Ulrik om en begivenhedsrig bukkejagt i Tyskland.

Rigtig fin og velfortalt historie for øvrigt!!!

MEN, så skurrer det altså lidt når JUH beretter om den Blaser han er udstyret med fra jagtherrens side, når han er afbildet med sin trofaste Mauser M03.

Jeg VED det er super nørdet, men når det er Herren selv, burde billede og tekst jo helst passe sammen???

Mange forårskåde hilsner

Frederik

24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
Svar
#2
Mon ikke artiklen er krydret med passende billeder fra en anden jagt?

mvh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#3
Skrupelløs
H
Hogmeister
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by fasan

Nu har jeg siddet og nørdet mig vej gennem talløse reklamer i det seneste jaguar magasin og når så til en beretning fra Jens Ulrik om en begivenhedsrig bukkejagt i Tyskland.

Rigtig fin og velfortalt historie for øvrigt!!!

MEN, så skurrer det altså lidt når JUH beretter om den Blaser han er udstyret med fra jagtherrens side, når han er afbildet med sin trofaste Mauser M03.

Jeg VED det er super nørdet, men når det er Herren selv, burde billede og tekst jo helst passe sammen???

Mange forårskåde hilsner

Frederik

24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman



Har man en M03 så bruger man KUN den - selv hvis det er i en reklame artikel der nævner Bla*** [Big Grin]

Hilsen Kenneth

-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by fasan

Nu har jeg siddet og nørdet mig vej gennem talløse reklamer i det seneste jaguar magasin og når så til en beretning fra Jens Ulrik om en begivenhedsrig bukkejagt i Tyskland.

Rigtig fin og velfortalt historie for øvrigt!!!

MEN, så skurrer det altså lidt når JUH beretter om den Blaser han er udstyret med fra jagtherrens side, når han er afbildet med sin trofaste Mauser M03.

Jeg VED det er super nørdet, men når det er Herren selv, burde billede og tekst jo helst passe sammen???

Mange forårskåde hilsner

Frederik

24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman


Hold nu op. Det er sgu da ikke noget problem, at piphansen ikke er hæmmet af faktualitet. Hellere fortælle en løgn, end at historien bliver kedelig. Så intet nyt under solen [Wink][B)]


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)