Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sauer 200 STR
#1
Hej med jer.
Er der nogen der ligger en med en god og prisfornuftig løsning til montering af kikkert montage på denne bane / jagtriffel ( Sauer 200 str ) Jeg har set nogle forslag men ville gerne høre om den mest brugte metode , jeg håber at det kan gøres nogenlunde fornuftig med hensyn til prisen.. jeg vil lige sige at jeg ligger inde med over dele til en eaw svingmontage.
På forhånd mange tak
Med venlig hilsen CHBN
Svar
#2
Denne her er rock solid

http://hgfirearms.dk/shop/sauer-200-str-282p.html

og så nogle Leupold mark4 ringe eller andre kvalitets ringe.

Håkan Spuhr har vist en der spændes direkte på, men er lidt dyr. Men god.

--
FKF

ANNA
Svar
#3
Jeg har også en EAW svingmontage til at ligge. Både overdel og underdel (30 mm rør), men jeg vil ikke anbefale det. Det skyder fint når det sidder på, men flytter træfpunktet ved af- og påmontering.

Derimod har jeg fået monteret den rail fra HG som der linkes til ovenfor, og det virker. Jeg har brugt en Spuhr montage ovenpå railen da jeg skulle bruge 34 mm montage. Det virkede perfekt. Nu er jeg nede på 30 mm montage igen, og bruger Leupold QRW. Det virker også uden problemer og er nok én af de fornuftigste når man ser på både pris og kvalitet.

Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#4
+1 til HGs rail. Virker fint for mig. Lidt høj montage totalt set, men den holder fint træfpunktet når min kikkert vandrer fra riffel til riffel.
Svar
#5
Jeg ville vælge en montage som passer direkte på den originale udfræsning. Spuhr laver en (den er meget dyr og ret taktisk i sit udseende) men der laves også en norsk produceret montage http://www.kamv.no/tablet/tjenester.html

//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Boryx

Jeg ville vælge en montage som passer direkte på den originale udfræsning. Spuhr laver en (den er meget dyr og ret taktisk i sit udseende) men der laves også en norsk produceret montage http://www.kamv.no/tablet/tjenester.html

//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"


Helt enig med Bo
Jeg har en STR med HG rail og så en montage ovenpå - det bliver alt for højt og STR kindpuden er ikke den mest egnede til at hæve.
Køb det rigtige første gang - en direkte montage..

CP
[Image: ajbutton.gif]
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#7
Jeg har vist den model liggende som går direkte på skinne og 30 mm rør

Kan købes. Send pm ved intresse [Smile]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)