Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kolbe til Anschutz 1416 Links...
#1
Nogen der ved hvor eller hvordan man kan opdrive en kolbe til en Anschutz 1416 Links?
Mangler en til at lave lidt klippeklistre med, men det er åbenbart ikke sådan lige at finde.
Fandt en på eGun.de, men mit tysk er elendigt, men det virker til at de ikke vil sende udenlandsk...
Evt. nogen der kender en forhandler/privat der ved rent tilfælde skulle ligge inde med den slags..?

Forslag modtages med kyshånd.

Odense.
Odense.
Svar
#2
Danmark er ikke nævnt på listen over lande de ikke vil sende til - hvis vi da kigger på samme kolbe.
Jeg har skrevet til ham og spurgt om han vil sende til Danmark.
Svar
#3
Det vil de gerne - hvis du vil betale €150 for forsendelsen [Big Grin][Big Grin][Big Grin]
De må sgu da være sindsyge. Jeg har fået tilsendt kolber dernede fra for ca. €25
EDIT: De påstår at DHL ikke længere vil transportere kolber.
Man kan jo skrive "armlæn" på pakken, men det er måske lidt svært direkte fra fabrikken [Big Grin]
Svar
#4
Tak for hjælpen med at skrive.
Jah, €150 virker lidt gokkelok for en kolbe til €50.
Hmn, det er dælme ærgeligt. Nogen der har nogle gode ideer?

Odense.
Odense.
Svar
#5
Er ikke skyttebutikken importør af Anschutz, ellers søg på skytteforeningernes køb og salg side.
Svar
#6
Har skrevet til Skyttebutikken, så må vi se hvad de siger. Så kan jeg evt få en pris på Anchutz' fine finerkolbe.

Odense.
Odense.
Svar
#7
Hehe, har fået en tilbagemelding.
Finerkolben fås ikke i links, og en ca. pris på den alm originalkolbe i links måtte forventes at ligge omkring 5000,-!

Tror jeg springer den løsning over.

Odense.
Odense.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)