Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skæfte Blaser R8
#1
Hej

Jeg har en R8 professional, jeg syntes ikke skæftet giver optimal kindstøtte og overvejer to løsninger:

1. kkc skæfte
2. få kolvkam i Sverige til at leve justerbar kindstøtte

Hvad vil i anbefale evt. noget helt andet.....?

MVH. js74
Svar
#2
@js74

Kolvkam[^][^][^]

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#3
Kalix kolvkam - fungere prima, har det på min Sako, overvejer at købe en mere. En tredje af prisen ift. Kolvkam.se og iøvrigt ingen leveringstid.

//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#4
Hvad koster Kalix kolvkam og skal man selv monterer.?
Svar
#5
1500,- ca. - mener det er inkl. montering hos Korsholm.

//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#6
KKC

Du skal regne med at der er en del tilpasning for at få systemet til at ligge ordenligt i skæftet. Desværre er det ikke lavet tilfredsstillende fra fabrik. men skæftet er dejligt at skyde med. Og meget mere stift end det originale

Mvh. Jakob
Mvh. Jakob

Svar
#7
Hej Sako

Hvordan er det at skyde med til løbende mål.?

MVH. js74
Svar
#8
en 3 mulighed men hvad med et GRS skæfte de laver da til Blaser og vist nok forskellige udgaver personligt synes jeg det ser lidt bedre ud (mere gennemtænkt)men det er nok en smags sag[Wink]
Svar
#9
Jeg syntes GRS er lidt klodset og syntes ikke så godt om håndstillingen. Men ellers et fedt skæfte
Svar
#10
Jeg har kun skudt ganske få skud med min. Så jeg kan ikke rigtig fortælle andet end den skyder rasende godt. og at den holder indskydningen med/uden støtteben. (det gør min R8 Prof Success ikke)

Mvh. Jakob
Mvh. Jakob

Svar
#11
Hej Sako

Kan du lokkes til at sende et par billeder evt. på pm
Svar
#12
Jeg har selv flere rifler med Kolvkan.se og de virker for mig, de monterer og jeg bruger det, fin arbejdsfordeling.
Svar
#13
Jeg kan anbefale Kolvkam. Fik det lavet på min R8 Success for et års tid siden.
Svar
#14
Hvad koster en kolvkam løsning og hvor længe er man uden skyder.?
Svar
#15
Jeg tog kontakt direkte til Kolvkam og lavede aftale der igennem. Ellers skal det gå igennem den danske "forhandler" og så er prisen væsentligt højere - og forretningen er på Sjælland og kræver at skæfterne afleveres personligt. Så der ville komme 2xbroafgift+kørsel (jylland til sjælland) oveni prisen.

Sendte to skæfter derover, en R8 pro og en R8 Success, og vi gav under 4000 - inkl. forsendelse begge veje. Ekspeditionstiden var omkring 4 uger.
Det udførte arbejde er flot, det kan nærmest ikke ses, at skæftet ikke er født med kolbeforhøjeren.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)