Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
NO: 2200 vildrener skal "høstes" inden 1/5/2018
#1
[Image: jDUtcov0a49hWskezeZN1AFYr-j6gmC4kLYJ1EQC4dpQ]

"Utvida ordinær jakt kombinert med statlege fellingslag på snøskuter og i helikopter skal i løpet av eitt år utrydde rundt 2200 villrein i Nordfjella for å prøve å få bukt med den frykta skrantesjuka."

"Målet er at dette skal vere gjort innan 1. mai neste år. Di raskare vi får gjort det, di raskare kan vi få etablert ein ny villreinstamme. Og gjer vi det ikkje, vil sjukdommen byggje seg opp, og smittepresset mot andre hjortedyr aukar."

https://www.nrk.no/sognogfjordane/slik-skal-2200-villrein-avlivast-1.13560412

Mvh Pete
Svar
#2
Jeg kan godt den dag...

[Image: asgaard.gif]
Fordi jeg kan.
[Image: Fuchs.gif]
260 AI, 30.06
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by Hesselager

Jeg kan godt den dag...

[Image: asgaard.gif]
Fordi jeg kan.
[Image: Fuchs.gif]
260 AI, 30.06



Min kalender er også ryddet den dag....skal nok tage alle udgifter mm. Men fra helikopter ligegodt.....

Mvh Pete
Svar
#4
Med al respekt: Det var nok bedre at konsultere Freddy Wulf, når nedskydningen skal ske fra bla helikoptere. Det har han, mig bekendt, stor erfaring i fra sin tid som culler i NZ.
Ellers mærkeligt at CWS kan springe over Atlanten?
Det kunne være interessant at få klarlagt smittevejen, om muligt.
Svar
#5

"– Det er mykje skepsis til om dette er rett. Om det ikkje går for fort, og om kjøtet vil vere etande, seier leiar, Sigmund Tveitehagen i Nordfjella villreinutval."

"For jegerane blir det ein annleis jaktsesong. Og det blir heller ikkje villrein-jakt på dei på nokre år, etter at stammen forsvinn."

"CWD-koordinator, Jørn Våge, ved veterinærinstituttet var til stades under jegermøtet for å informere om sjukdommen. Innan mai i 2018 må over 2000 reinsdyr vere avliva, og Våge fekk ei rekke kritiske spørsmål frå jegerane om kvifor dette må skje så raskt.

– Det viser at kunnskapen og forståinga av alvoret i sjukdommen er mangelfull. I lys av det er det ikkje overraskande at mange framleis har vanskar med å forstå vedtaket som er gjort, seier han.

Ifølge Våge er ein i ei tidleg utviklingsfase av sjukdommen, og at ein må handle raskt, så ikkje dette utviklar seg i ei veldig negativ retning.

– Sjukdommen blir ikkje borte av seg sjølv. Den vil auke. Det er ingen enno som kan gi tydelege svar på omfanget av sjukdommen, men den har stort potensial. Det har historia frå Nord-Amerika vist."


https://www.nrk.no/sognogfjordane/_-dette-er-med-blanda-kjensler-1.13582214

Mvh Pete
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)