Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Indretningskrav til krudtoplag og laderum
#41
Nahhhh, jeg vidste godt du ville bemærke det. Det er vel nærmest "proof of concept" lige nu. Jeg får elektrikervennen til at ordne det når han kommer forbi [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#42
At I gider.........[Big Grin]

Krudt er overhovedet ikke farligt.....

https://youtu.be/kZE6z_uAi3Q

Hard work beats talent, when talent doesen't work hard.....

mvh M@X 2.0
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#43
Ja M@X 2.0 Jeg fatter det sgu heller ikke. "Alting i Danmark, der ikke er udtrykkeligt tilladt, er strengt forbudt" Det er da ufatteligt saa mange reglementer der er, for at faa lov til at lade en skide patron. Mit laderum er i fyrkælderen, og ladebordet staar lige klods op ad gasfyret, hvor der er dejlig varmt og tørt, med en almindelig stik kontakt 20 cm over bordet. Krudt(4kg)fænghætter og projektiler staar paa en bogreol lige ovenover, inden for rækkevidde, og der er ikke en kæft der blander sig. Hverken politi, brandvæsen elller forsikrings selskab.
H
Hogmeister
Svar
#44
Jooooe, men jeg har sådan set selv budt politiet op til dans.

Da jeg søgte genladningstilladelse her på øen ville de ikke give mig den før de havde godkendt mit ladrum. Det var da i orden, bortset fra, at de ikke havde tid til at komme. Der var topmøde i København, afspadsering, ferie og mange andre ting. Til sidst blev jeg træt af at vente og bad dem udstede tilladelsen, så kunne de jo bare komme og kontrollere rummet når de havde tid. Men det kunne der overhovedet ikke være tale om. Så klagede jeg til Rigspolitiet, og så kom ladetilladelsen. Underskrevet af politiets chefjurist, så der er nok en betjent der har nægtet af princip.

De har ikke været her for at kontrollere endnu, men den dag de kommer vil jeg helst ikke stå med hatten i hånden og bede dem se igennem fingre med noget. Så vil jeg helst bare vise dem hvordan det skal gøres [Big Grin][Big Grin][Big Grin].

Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#45
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

Jooooe, men jeg har sådan set selv budt politiet op til dans.

Da jeg søgte genladningstilladelse her på øen ville de ikke give mig den før de havde godkendt mit ladrum. Det var da i orden, bortset fra, at de ikke havde tid til at komme. Der var topmøde i København, afspadsering, ferie og mange andre ting. Til sidst blev jeg træt af at vente og bad dem udstede tilladelsen, så kunne de jo bare komme og kontrollere rummet når de havde tid. Men det kunne der overhovedet ikke være tale om. Så klagede jeg til Rigspolitiet, og så kom ladetilladelsen. Underskrevet af politiets chefjurist, så der er nok en betjent der har nægtet af princip.

De har ikke været her for at kontrollere endnu, men den dag de kommer vil jeg helst ikke stå med hatten i hånden og bede dem se igennem fingre med noget. Så vil jeg helst bare vise dem hvordan det skal gøres [Big Grin][Big Grin][Big Grin].

Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.



Hvis de skulle komme. Så skal du venligt men bestemt gøre dem opmærksom på, at de har lov til at kontrollere dit KRUDTOPLAG !!!!!!!.
Og intet andet. Hvorfor du beder dem om at iføre sig en ikke gennemsigtig hætte, hvorefter de bliver guidet ind foran dit sikringsskab, hvori du opbevare dit krudt.
Nu instruere du dem i, at de kun må fjerne hætten, og udelukkende kikke ligefrem. Og under INGEN omstændigheder må kikke hverken til siden, eller bagud, da dette ville kræve en randsagnings kendelse.
Når de er færdige med at se på dit krudt, beder du den iføre sig hætten, hvorefter de nænsomt ledes ud til fordøren, hvor de igen kan fjerne hætten. og så ellers fare ud i fædrelandet, og jagte rigtige forbrydere.
VI skal overholde loven til punkt og prikke. Så det skal politiet DENUNDENLYNEMIG også. Der er en del tilfælde som viser, at det har de jævnligt problemer med.


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)