Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rep af Leopold mojave
#1
Jeg har en håndkikkert hvor det ser ud som om der er slået glas af på indersiden af linsen. Hvor får jeg sådan en repareret?
Svar
#2
I første omgang ville jeg enten tá den derhen hvor den er købt fra ny eller til en Leupold forhandler, ellers søg importøren.
Svar
#3
Har selv købt den i US #128516;
Svar
#4
Jeg ville se hvilken garanti Leupold lover på deres hjemmeside og muligvis sende den til USA
Svar
#5
Skriv til leupolds service e-mail. Når den er købt i ,US så skal den til US for reperation. Har haft en afstandsmåler og er et kikkertsigte til rep i ,US super service begge gange.
Mvh
Jørgen
Svar
#6
Hmmm. Jeg har haft US-importerede Leupold til rep/service i både Sverige (Gyttorp) og Tyskland. Begge steder meget fin service.

Jeg mener ikke det er nødvendigt at sende til USA, men prøv at sende en mail til Gyttorp i Sverige, de svarer hurtigt og er flinke folk.

Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#7
Har lige været igennem møllen med Gyttrop i Sverige, som afviste at røre ved en US importeret kikkert, så prøvede jeg Tyskland, her fik jeg et halvflabet svar i retning at jeg bare skulle holde mig fra "grey-import". Så kontaktede jeg Leupold US og på under 14 dage fra jeg havde indleveret kikkerten til Postdanmark, var den returneret fra US....

Mvh.
Jørgen
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by jsc

Har lige været igennem møllen med Gyttrop i Sverige, som afviste at røre ved en US importeret kikkert, så prøvede jeg Tyskland, her fik jeg et halvflabet svar i retning at jeg bare skulle holde mig fra "grey-import". Så kontaktede jeg Leupold US og på under 14 dage fra jeg havde indleveret kikkerten til Postdanmark, var den returneret fra US....

Mvh.
Jørgen



Dejligt at høre - jeg købte nemlig også min Mojave i US - til under halv pris af i DK [8D]

Hilsen Kenneth

-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)