Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Savage salonriffel
#1
I rækken af våben jeg bliver nødt til at eje, er jeg nu nået til en Magnum salonriffel, og jeg har nede hos bøssesmeden kigget på en savage.. Den virker umiddelsbart ret fornuftig, og når man som mig, der ikke er autist, sammenligner med ex Anschütz (som koster nær det dobbelte) ikke kan se og mærke de store forskelle hvad så?? Erfaringer med Savage ønskes[Smile]
Svar
#2
Prøv at søge på http://www.egun.de der er tit en god mulihed for at byde på et kvalitetsvåben til rimelig pris.
God jagt
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by Jimmy

I rækken af våben jeg bliver nødt til at eje, er jeg nu nået til en Magnum salonriffel, og jeg har nede hos bøssesmeden kigget på en savage.. Den virker umiddelsbart ret fornuftig, og når man som mig, der ikke er autist, sammenligner med ex Anschütz (som koster nær det dobbelte) ikke kan se og mærke de store forskelle hvad så?? Erfaringer med Savage ønskes[Smile]



Hej Jimmi[Smile]
Jeg har en Anzhulz 1516 .22 WMR du kan købe hvis det er[?] den har skudt ca. 100 skud og kan på 50 m samle 5 skud i en 1 krone med RWS 40 grain SP HP. I skydebænk vel at mærke[^] ellers er det jo manden bag[Wink] der medfølger 30mm Ø stålmontage. Den er ca 1 1/2 år gammel og den har ingen ridser i skæftet. nypris 5700 dkr og 1000 for montagen. Du kan få det for 4000 kr

vh kim
Hilsen Kim

Skov- og landskabsingeniør Hold 18
Svar
#4
Hej igen

Tak for det.... Men.... Jeg bliver lige nødt til at lægge planerne lidt på hylden... Kaptajnen har idag endelig bevilget en Sydafrikatur, hvis jeg lovede at holde lidt igen med investeringerne[Big Grin][Big Grin]
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by Jimmy

Hej igen

Tak for det.... Men.... Jeg bliver lige nødt til at lægge planerne lidt på hylden... Kaptajnen har idag endelig bevilget en Sydafrikatur, hvis jeg lovede at holde lidt igen med investeringerne[Big Grin][Big Grin]



En RIGTIG autist vælger da riflen [Wink]

.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#6
Ja, du har sq ret.... Jeg manglede vist lige ilt i et kort øjeblik[Sad]

Jeg fortæller hende selvfølgelig bare at en salonfrederik er ganske uundværlig på Kudujagt.... De æder hun sikkert[Wink]
Svar
#7
hehe okay bare iorden[Wink]

Du kan bare sige til hvis du vil se på den. Den løber ingen steder[Smile]

vh kim
Hilsen Kim

Skov- og landskabsingeniør Hold 18
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)