Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gamle økser købes/modtages
#1
Hej,
Har du en gammel økse stående som du ikke bruger, så tager jeg gerne imod, eller køber jeg gerne til billige penge. Stand er underordnet, da den skal bruges til et projekt. Skæfte behøver der heller ikke være. Helst omkring midten af Midtjylland (Brande)
På forhånd tak

Vegetar, gammelt indiansk ord for dårlig jæger.
Vegetar, gammelt indiansk ord for dårlig jæger.
Svar
#2
Hej Søby.

Jeg har desværre ingen økse at bortgive, men min nysgerrighed er vagt, vil du løfte sløret for, hvad projektet går ud på

mvh

Søren

[Image: ajbutton_zps40f59619.gif]

Svar
#3
Mikkel drømmer om at blive den nye bonderøv - Nåe nej, det er ikke en drøm - vågn bare op Mikkel [Big Grin]

CP
[Image: ajbutton.gif]
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#4
Jeg har set lidt for meget youtube og vil prøve, ar file et gammelt ølsehoved om til en vikinge look a like... har aldrig arbejdet med metal eller før, men man må jo starte et sted...

Hva dig angår Claus, så har du 100% ret, jeg er en bonderøv, men en rigtig dårlig en af slagsen. Jeg kan Kun finde ud af, at slå græs og tale grimt...#128540;

Vegetar, gammelt indiansk ord for dårlig jæger.
Vegetar, gammelt indiansk ord for dårlig jæger.
Svar
#5
Mange tak [Big Grin]

[Image: ajbutton_zps40f59619.gif]

Svar
#6
Jeg har nok et par stykker liggende, skal bare finde dem frem så finder vi ud af det.
Svar
#7
Det lyder rigtig godt, tak...

Vegetar, gammelt indiansk ord for dårlig jæger.
Vegetar, gammelt indiansk ord for dårlig jæger.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)