Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Benelli
#1
Thumbs Up 
Jeg er ellers Browningchauffør og meget glad for det, men for dælen hvor er den her da bare alt for lækker.
er der nogen, der kender den og kan komme med lidt hands-on erfaringer

https://www.youtube.com/watch?v=2GzjMZDL63k
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#2
(01-11-2017, 02:43 AM)klokker Skrev: Jeg er ellers Browningchauffør og meget glad for det, men for dælen hvor er den her da bare alt for lækker.
er der nogen, der kender den og kan komme med lidt hands-on erfaringer

https://www.youtube.com/watch?v=2GzjMZDL63k

Ja den ser lækker ud, køb en og lad os andre vide om det virker!!
Svar
#3
Prøvede den sidste år til VM i Italien, det er en superlet skyder ala en super ligth Beretta eller Browning, så man mærker rekyl, men ellers virkede det som en fin skyder og den burde være stærk med tilt blok systemet
MVH Bjarne
Svar
#4
Browningchauffør, så er det på tide du prøver noget nyt, den virker meget besnærende hvis man har "standart" størrelse.
Jeg har skiftet til F16. Det har så krævet, både en ændring af LOP og kolbehalsen pga. min ringe størrelse (ja jeg er en lille lort).

Lad os høre mere, når du har købt den.

mvh Thorlak
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#5
Nok mange der glæder sig til Klokkers svar på sidste indlæg  Big Grin
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#6
(07-11-2017, 10:12 PM)CP Skrev: Nok mange der glæder sig til Klokkers svar på sidste indlæg  Big Grin

Hmm Så passer den nu nok lige til mig. 
Jeg har nemlig fuldstændig standart størrelse. Jeg har ved adskillige lejligheder bemærket en stor del af den danske befolkning er nogen små underernærede hobitter. Jeg finder det faktisk en smule problematisk, at os høje, lyse, slanke, blåøjede skandinaver skal indordne os under tilpassede forhold for den slags tarveligt ernærede personer. Ja det er faktisk en slags diskrimination.  Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)