Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Forslag om ny jagtlov
#1
http://www.jaegerforbundet.dk/om-dj/nyhe...y-jagtlov/

Citat:Danmarks Jægerforbund vil i den kommende tid dykke ned i det nye lovforslag og ikke mindst i bekendtgørelserne, da det er her loven udmøntes og gøres konkret.

Hmmm, burde de ikke have gjort det inden  de bakker op om forslaget ?
[Image: Dralf.jpg]
Politisk korrekthed: Adfærd eller synspunkter, der er styret af frygt for andres mening.
Svar
#2
KIMA

Der er "ikke" fejet noget ind under gulvtæppet.

DJ sejler sin egen sø, dette uden den "motor" som er medlemmerne er, uden det "ror" som er fremtiden for jagten som medlemmerne skal udøve, sejlet har de aldrig tænkt sig at bruge, dette fordi det er medlemmerne der betaler lønningerne til ALLE i DJ, uden medlemmer er der ikke penge i kassen til at ødelægge jagten i Danmark, alt dette sker bag ryggen på den alm. Jæger.

/Rolin

PS: Da jeg er moderator, har jeg valgt at begrænset mig i forhold til hvordan jeg ellers ville have reageret på dette.
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#3
Den der med jagt med falke og lignende har jeg svært med da falkoneren ikke kan styr sin fugl til kun at jage på eget område, hvordan skal man så reagere på evt krybskytteri.

Mvh

Santo
Svar
#4
@Santo

Vi har "lidt" samme problem i Sverige, men med drivande hunde, ejeren slipper hunden ud i den ende hvor den kan jage "mest" hos naboen inden den driver vildtet ind til en selv, ja for en hund ved jo med tiden hvor "du" er. 
/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#5
Hmm. De gange jeg har været på jagt hinsidan så syntes jeg faktisk at de går ret meget op i at holde sig inde på eget revir samt at undgå at hundene driver udenfor såten. Det kan godt være at "vi"de er lidt mere regelrette end andre mennesker. Men vi prøver på at overholde regler og love.
Men det er sket at hunden har været off revir og der er jo ikke meget at gøre ved dette. Arealerne er store og hundene følger fært
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)