Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fredagsgrineren
#81
??

Jeg var ude at handle i dag i Rema, og jeg stod bag en farfar og hans barnebarn. Han har hænderne fulde, men barnet skriger efter slik, kiks og alle mulige ting.

Farfaren  siger med en kontrolleret stemme: ′′ Rolig, William, det varer ikke længe. min dreng."

Endnu et udbrud, og jeg hørte farfar stille og roligt sige: ′′ Det er okay William. Bare et par minutter mere, så smutter vi. Hold ud, dreng."

Ved kassen smider den lille ting ud af vognen. Farfar siger igen med en kontrolleret stemme: ′′ William, William, slap af kammerat, bliv ikke ked af det. Vi er hjemme om fem minutter, hold hovedet koldt William."

Nå, jeg var virkelig imponeret, så jeg gik udenfor, hvor Farfaren læsser sine dagligvarer og drengen ind i bilen. Jeg sagde til Farfaren ′′ Det kommer ikke mig ved, men du var fantastisk derinde. Jeg ved ikke, hvordan du gjorde det og uanset hvor højt og forstyrrende han blev, blev du bare stille og roligt ved med at sige, at tingene nok skulle gå. William er meget heldig at have dig som sin Farfar.

“′′ Tak," sagde Farfaren. ′′ Men jeg er William. Det lille svin der hedder Kevin."
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#82
Matematik for mænd. 
Husk på. Valentinsdag ligger her i februar. (Har jeg hørt) kådhed der udmunder i seksuel samkvem i samme forbindelse har spoleret efterårsjagten for RIGTIGT mange jægere.
Simpel matematik. Lagengymnastik til valentinsdag plus 9 måneder er = spoleret jagtsæson 
Just sayin...... Tænk jer om inden i bruger hvad der svarer til tre kasser patroner på blomster og romantik.... Big Grin Big Grin
Velbekomme
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#83
Ja jeg bragte en advarsel sidste år, men jeg vurderer at en gentagelse er på sin plads.
OPRÅB TIL ALLE JÆGERE.
Bemærk. I næste uge er der en dato, der kan ende skæbnesvangert for mange jægere.

Denne dag, Valentinsdag viser sig ofte at opmuntre elskovssyge kvindfolk til uterligheder. MEN tænk jer om alle i gæve husarer med jagttegn.... Ni måneder efter valentinsdag er jagtsæsonen godt i gang. Jeg mener. Tænk jer nu for satan om. De småpenge en gummioverfrakke til kalorius er vanvittigt godt givet ud i forhold til at skulle se på sin storprustende og opmærksomhedskrævende hval af en kommende gravid hustru midt inde i jagtsæsonen.

En uheldig beslutning i et øjebliks kådhed efter at have lavet en eklatant fejlinvestering i blomster fremfor patroner sætter markante og altødelæggende spor i den kommende jagtsæson. Så drop blomsterne eller på med præservativerne ??????

Bare et godt råd. ????
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)