Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fredagsgrineren
#41
Det kender jeg godt Max. 
I følge sundhedsstyrelsens anbefalede Maksimum alkoholindtag har jeg i dag netop taget hul på rationen for maj 2078 Big Grin
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#42
Lidt forsinket, men man kan godt grine af den selvom det er lørdag...... Wink

Ved afgangs eksamen på Politiskolen, fik eleven følgende spørgsmål.
 Hvad ville du gøre, hvis du fik besked på at arrestere din mor ?
 Eleven tængte sig lidt om, før han skrev !
 Jeg ville tilkalde forstærkning !
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#43
En undersøgelse har vist, at 4o% af alle mænd kysser deres koner farvel, når de forlader huset, mens 60% kysser deres hus farvel, når de forlader konen…
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#44
Ting man ikke skal sige til en kvinde under et skænderi.
 1 : Har du ikke noget tøj du skal ha vasket ?
 2 : Du er bare så utrolig sød når du er tosset !
 3 : Time Out - fodboldkampen starter nu !
 4 : Kan vi ordne det her via SMS ?
 5 : Hvem tror du at du narrer ? Vi ved begge to at den ikke er ladt !
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#45
Mor sagde til mig:
"Vær sød at gå i supermarkedet og køb 1 liter mælk. Hvis de har æg, så køb 12."
Jeg kom hjem med 12 liter mælk.
Mor: "Hvorfor i helv...... kommer du hjem med 12 liter mælk?????"
Jeg: FORDI DE HAVDE ÆG!!!!!!
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#46
De hyggede sig i sengen, da hun sagde:
- Elskede, det her er så dejligt, men jeg er ikke sikker på, at min mand vil bryde sig om det.
- Jamen jeg har sådan set heller ikke tænkt mig at gøre det ved ham…
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#47
(17-03-2018, 01:47 PM)klokker Skrev: Mor sagde til mig:
"Vær sød at gå i supermarkedet og køb 1 liter mælk. Hvis de har æg, så køb 12."
Jeg kom hjem med 12 liter mælk.
Mor: "Hvorfor i helv...... kommer du hjem med 12 liter mælk?????"
Jeg: FORDI DE HAVDE ÆG!!!!!!
Kommasætning skal også være på plads. “Jeg vil tages, seriøst”;-)
Svar
#48
(17-03-2018, 07:45 PM)kka Skrev:
(17-03-2018, 01:47 PM)klokker Skrev: Mor sagde til mig:
"Vær sød at gå i supermarkedet og køb 1 liter mælk. Hvis de har æg, så køb 12."
Jeg kom hjem med 12 liter mælk.
Mor: "Hvorfor i helv...... kommer du hjem med 12 liter mælk?????"
Jeg: FORDI DE HAVDE ÆG!!!!!!
Kommasætning skal også være på plads. “Jeg vil tages, seriøst”;-)

Får får får nej får får lam

Santo
Svar
#49
Kommateringsproblematik, der for alvor kan betyde noget.
I brevet fra kejseren stod der:

"Fangen henrettes ikke benådes"

Alt efter hvor modtageren syntes kommaet skal stå, får det ret afgørende betydning for fangen
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#50
1993 lavede amerikanerne en undersøgelse af, hvorfor hovedet på penis er større end skaftet. Efter 2 år og 7,5 mio dollars, kom de frem til at det var for at give manden større nydelse ved sex. Franskmændene var ikke tilfredse med det resultat, så de lavede deres egen undersøgelse. Efter 3 år og 10,3 mio kom de frem til at det var for at give kvinden større nydelse ved sex. 
Danskerne ville også lave en undersøgelse. Efter 2 uger og 160 kr kom de frem til, at grunden til hovedet er større, er for at mandens hånd ikke skal flyve af og ramme ham i panden.. Big Grin Big Grin
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#51
Er der mon nogen grænse for politisk korrekthed i Sverige?

https://drive.google.com/file/d/1cB36ueU...QHGmY/view

mvh Lars
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#52
Hmmm.

Hold da helt op.
Naboen bankede og sparkede helt vildt på min dør i boligblokken fredag nat kl 3.

Det var lige før jeg tabte slagboremaskinen af bar' forskrækkelse.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#53
I took my Biology exam last Friday. I was asked to name two things commonly found in cells.    Apparently "Blacks" and "Mexicans" were not the correct answers.




I walked past a black kid sitting at a bus stop as I went into the bank.  When I came out, he looked at me and said 'Any change?' I said, 'Nope, you're still black.'
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#54
HOW THE INTERNET STARTED, ACCORDING TO THE BIBLE!

Please do not Google or check this with Snopes. They will lie to you. Trust me!

In ancient Israel, it came to pass that a trader by the name of Abraham Com did take unto himself a healthy young wife by the name of Dorothy. And Dot Com was a comely woman, large of breast, broad of shoulder and long of leg. Indeed, she was often called Amazon Dot Com.

And she said unto Abraham, her husband, "Why dost thou travel so far from town to town with thy goods when thou canst trade without ever leaving thy tent?"

And Abraham did look at her as though she were several saddle bags short of a camel load, but simply said, "How, dear?"

And Dot replied, "I will place drums in all the towns and drums in between to send messages saying what you have for sale, and they will reply telling you who hath the best price. The sale can be made on the drums and delivery made by Uriah's Pony Stable (UPS)."

Abraham thought long and decided he would let Dot have her way with the drums. And the drums rang out and were an immediate success. Abraham sold all the goods he had at the top price, without ever having to move from his tent.

To prevent neighboring countries from overhearing what the drums were saying, Dot devised a system that only she and the drummers knew. It was known as Must Send Drum Over Sound (MSDOS), and she also developed a language to transmit ideas and pictures - Hebrew to the People (HTTP).

And the young men did take to Dot Com's trading as doth the greedy horsefly take to camel dung. They were called Nomadic Ecclesiastical Rich Dominican Sybarites, or NERDS. And lo, the land was so feverish with joy at the new riches and the deafening sound of drums that no one noticed that the real riches were going to that enterprising drum dealer, Brother William of Gates, who bought off every drum maker in the land. Indeed he did insist on drums to be made that would work only with Brother Gates' drum heads and drumsticks..

And Dot did say, "Oh, Abraham, what we have started is being taken over by others." And Abraham looked out over the Bay of Ezekiel, or eBay as it came to be known. He said, "We need a name that reflects what we are."

And Dot replied, "Young Ambitious Hebrew Owner Operators." "YAHOO," said Abraham. And because it was Dot's idea, they named it YAHOO Dot Com.

Abraham's cousin, Joshua, being the young Gregarious Energetic Educated Kid (GEEK) that he was, soon started using Dot's drums to locate things around the countryside.

It soon became known as God's Own Official Guide to Locating Everything (GOOGLE).

That is how it all began. And that's the truth.
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#55
Hvad siger Anders Samuelsen til konen, når hun kysser han på maven?
- lavere, Skatter!

Mvh Lars
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#56
? Är man soldat i finska armen så har man två möjligheter. Antingen överlever man eller också dör man. Överlever man så är det inget mer med det, men dör man så har man ytterligare två möjligheter. Antingen begravs i en massgrav eller så begravs man ensam. Begravs man i en massgrav så är det inget mer med det, men begravs man ensam har man ytterligare två möjligheter. Antingen blir man en blomma eller så blir man ett träd. Blir man en blomma så är det inget mer med det, men blir man ett träd så har man ytterligare två möjligheter. Antingen blir man ved eller också blir man papper. Blir man ved är det inget mer med det, men blir man papper så har man ytterligare två möjligheter. Antingen blir man vanligt papper eller också blir man toapapper. Om man blir vanligt papper är det inget mer med det, men blir man toapapper så har man ytterligare två möjligheter. Antingen kommer man till herrarnas eller också kommer man till damernas. Kommer man till herrarnas så är det inget mer med det, men kommer man till damernas så har man ytterligare två möjligheter. Antingen blir man torkad där fram eller så blir man torkad där bak. Blir man torkad där bak så är det inget mer med det, men blir man torkad där fram så är det inte så dumt att gå med i finska armen.
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#57
(10-01-2019, 11:04 PM)klokker Skrev: ? Är man soldat i finska armen så har man två möjligheter. Antingen överlever man eller också dör man. Överlever man så är det inget mer med det, men dör man så har man ytterligare två möjligheter. Antingen begravs i en massgrav eller så begravs man ensam. Begravs man i en massgrav så är det inget mer med det, men begravs man ensam har man ytterligare två möjligheter. Antingen blir man en blomma eller så blir man ett träd. Blir man en blomma så är det inget mer med det, men blir man ett träd så har man ytterligare två möjligheter. Antingen blir man ved eller också blir man papper. Blir man ved är det inget mer med det, men blir man papper så har man ytterligare två möjligheter. Antingen blir man vanligt papper eller också blir man toapapper. Om man blir vanligt papper är det inget mer med det, men blir man toapapper så har man ytterligare två möjligheter. Antingen kommer man till herrarnas eller också kommer man till damernas. Kommer man till herrarnas så är det inget mer med det, men kommer man till damernas så har man ytterligare två möjligheter. Antingen blir man torkad där fram eller så blir man torkad där bak. Blir man torkad där bak så är det inget mer med det, men blir man torkad där fram så är det inte så dumt att gå med i finska armen.
Big Grin Big Grin Big Grin
Mvh Bjarne
Svar
#58
Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin


[Image: Screenshot-20190118-071704-Facebook.jpg]
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#59
En indbrudstyv trængte ind i et hus en fredag eftermiddag.
Han bandt kvinden og truede manden med en kniv så han kunne udlevere smykker og øvrige værdier.

Manden begyndte at græde, og sagde at han måtte få hvad som helst i hele huset, bare han skar rebet op og frigav hende med det samme.

"Wow mand, du elsker virkelig din kone.?" sagde tyven.

Manden "Nej, dét der er nabokonen. MIN kone kommer hjem om 5 minutter.!"

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#60
Fjollede firser facts:
Man diskuterede seriøst om teknologien og den menneskelige formåen nærmede sig grænsen.. hvem kunne dog håndtere MC med mere end 100hk.

Af en eller anden grund, var nyrerbælter hot stuff. Pyt med man kørte i cowboy bukser... Bare du havde et nyrerbælte under din Ewald læderjakke.

Når man kom ind på en grillbar, kiggede alle, uhhh hvor en farlig oksehudsbeklædt cykelkæde svingende levn fra vikingetiden.

Man brugte seriøst motorcykler som (billig) transport, gerne året rundt???

Der fandtes osende TOTAKTS motorcykler!!!

Man kunne få et MC kørekort med kun tre køretimer (eller mindre)

At køre kværn, var afgjort en mandeting! Tøzerne skulle bagpå (mmmmdejligt)

Harley-Davidson var egentlig ikke noget særligt...

Man købte, elskede og læste sine fysiske mcblade.

Man risikerede ikke at møde en flok tyndarmede revisorer på mc'er til over 300.000 som legede ægte rebelske bikere..

Hells Angles holdte familie venlige træf (i Roskilde)

Det var på mode at bøje sin nummerplade.

Man kunne købe en kværn på klods lokalt hos forhandleren, og betale over nogle gange.

Solen skinnede altid om sommeren.

Man kunne selv skrue i sin motorcykel, der var jo mere mekanik end elektronik.

Istedet for fremflyttersæt, købte man oftest Raask tilbageflytter sæt.

Det var OK med bare bryster i mc-blade.

KICKSTARTER UDFORDRINGEN!

Omdrejningsbegrænser var når kværnen hoppede ud af gear ved 8.000rpm.

Man købte sit motorcykeltøj ved DANSKE motorcykel butikker og ikke over nettet.

At din motorcykel woblede var helt normalt ?
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)