Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bushman
#1
Nogen der ved, hvorfor Bushmans hjemmeside er lukket ned ?
Jeg har gennem årene haft meget glæde af de forskellige oplysninger der kunne hentes der  Cool
Svar
#2
Slut med jagt, krudt og kugler efter hvad jeg har hørt på vandrørene.
Svar
#3
(20-11-2017, 08:12 PM)Farmer Skrev: Nogen der ved, hvorfor Bushmans hjemmeside er lukket ned ?
Jeg har gennem årene haft meget glæde af de forskellige oplysninger der kunne hentes der  Cool

Hej Farmor Cool.
De oplysninger du kunne finde der, kan du finde alle mulige andre steder også. Start med krudtlevarandørernes hjemmesider. Og så er der Robsoft, hvor der er masser af data.
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#4
(20-11-2017, 09:01 PM)M@X 2.1 Skrev:
(20-11-2017, 08:12 PM)Farmer Skrev: Nogen der ved, hvorfor Bushmans hjemmeside er lukket ned ?
Jeg har gennem årene haft meget glæde af de forskellige oplysninger der kunne hentes der  Cool

Hej Farmor Cool.
De oplysninger du kunne finde der, kan du finde alle mulige andre steder også. Start med krudtlevarandørernes hjemmesider. Og så er der Robsoft, hvor der er masser af data.

Big Grin Angel
Svar
#5
Tak for jeres indspark. Det var i første omgang krutsammenlignings tabellen jeg savnede. Har nu fundet en anden  Cool
Svar
#6
(22-11-2017, 08:52 PM)Farmer Skrev: Tak for jeres indspark. Det var i første omgang krutsammenlignings tabellen jeg savnede. Har nu fundet en anden  Cool

Hvis du søger på Vithavouri og Burn rate chart så finder du brændhastigheder på det meste krudt, ske om det kan hjælpe, der er også andre om du bare søger "burn rate chart"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)