Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sauer 200STR magasin i 202
#1
Jeg har flere gange ændret et 5 skuds 200STR magasin så det passer i en almindelig Sauer 202. Der skal blot laves et nyt firkantet hul på siden til magasinspærren.

Men er der nogle der har brugt et 200STR magasin i en 202 kort patron a'la .308?   Der sidder en klods af blik bag i magasinet. 

Jeg spørger fordi de magasiner jeg tidligere har ændret skulle bruges til 6,5x55 og 30.06 - lang patron
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#2
Er der fordi du mangler et billede af dyret?
Svar
#3
(27-11-2017, 04:24 PM)unknown Skrev: Er der fordi du mangler et billede af dyret?

???? Huh Huh Huh  Jeg spørger til om der er problemer med repeteringen qua kort patron i langt magasin..
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#4
Ok, jeg har en 6mm br. Den kan godt kæntre
Svar
#5
(27-11-2017, 01:44 PM)M@X 2.1 Skrev: Jeg har flere gange ændret et 5 skuds 200STR magasin så det passer i en almindelig Sauer 202. Der skal blot laves et nyt firkantet hul på siden til magasinspærren.

Men er der nogle der har brugt et 200STR magasin i en 202 kort patron a'la .308?   Der sidder en klods af blik bag i magasinet. 

Jeg spørger fordi de magasiner jeg tidligere har ændret skulle bruges til 6,5x55 og 30.06 - lang patron

Hej [email=M@x]M@x[/email]

Jeg har en Sauer 200 STR. i cal. 7.62x51 som jeg købte brugt for et par år siden. Den kom med almindelig standard magasin (4stk) til 6,5x55 altså uden den lille blik-klods, som der er i dem til Sauer 202 i cal. 308. Jeg ved ikke om de laves med blik-klods til STR.
Det eneste jeg har gjort ved magasinerne er at justerer lidt på læberne og så har de fungeret fint.
Ammo som jeg har brugt, er AMA samt hjemmeladet Lapua Scenar med en patron længde på 71,6mm.
  3 Skuds-regel, det er spild af 2 patroner.

Mvh. Nemo
Svar
#6
Tak, Nemo. Jeg går i gang med at snitte et hul ...
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)