Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skæftemager på Sjælland
#1
Hvor får man lavet kvalificeret skæftemager arbejde så som netskæringer, skygge på kindpude og evt. en opretning, her på Sjælland (Svensk Ghana). Jeg hverken kan eller vil leve med det "ultra tyske" skæfte mere[V].

Min sædvanlige bøssemager har desværre ikke lige tid før midt i bukkejagten (han er i det mindste ærlig).

Alt har interresse - lilje hvidt - lyse grå - orange - sort - jysk - bare det er pænt arbejde.

Send evt. PM

Mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#2
Hej Thorlak-dengang jeg var bosiddende på de østdanske besiddelser,fik jeg lavet noget skæfte-arbejde hos en der hed-mener jeg-Erik Digebo,eller noget lignende,og jeg MENER han boede i den nordlige del af devils island.Der er nok et af de ærede forummedlemmer,der kender den nøjagtigt adresse.Men han kan anbefales..... Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by ULG

Hej Thorlak-dengang jeg var bosiddende på de østdanske besiddelser,fik jeg lavet noget skæfte-arbejde hos en der hed-mener jeg-Erik Digebo,eller noget lignende,og jeg MENER han boede i den nordlige del af devils island.Der er nok et af de ærede forummedlemmer,der kender den nøjagtigt adresse.Men han kan anbefales..... Hilsen Ulrik



Ham tør jeg også anbefale.

Han holder til i Holbæk, nummeret er sendt med PM.
K&B Claxel Wink




Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)