Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Æblekrigen
#1
Hej derude
I vores have har vi en stor forsythia busk og her fodrer vi småfugle der elsker at kunne smutte ind i det tætte. På jorden smider vi æbler og her grov-dominer en hun-solsort det hele. Alle hannerne bliver bestemt og nidkært jaget væk fra æblerne. Så var det mit drille-gen vågnede og jeg placerede 3 æbler med en indbyrdes afstand på 5-6 m og nu blev der underholdning for alvor. Hunnen gjorde stadig krav på alle æblerne men kunne nu ikke være ved alle æblerne samtidig og det forstod hannerne at udnytte. De sidder blot og venter til hun flytter sig, så suser de ud og hugger i sig til hun kommer farende tilbage, hvorefter  der jo er andre ubevogtede æbler som andre hanner så mæsker sig i. Således raser krigen i timevis til hun giver op og lader hannerne være og giver sig selv til at æde. Fed underholdning
Svar
#2
Fedt. De der østrogener er noget af en udfordring, også i fugleverdenen ...
K&B Claxel Wink




Svar
#3
(01-01-2018, 12:12 PM)Claxel Skrev: Fedt. De der østrogener er noget af en udfordring, også i fugleverdenen ...

Ja, det er noget værre noget.
Har en bekendt hvis kammerat fik en kræftsygdom der krævede behandling med netop østrogen.
Min bekendtes første kommentar var:
" Åhh nej, det var dog uheldigt. Så kan han snart ikke parallel parkere mere."
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)