Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Overvågningskamera.
#1
Hej Formænd

Jeg har fået et magnion overvågningskamera fra Aldi i julegave, men har et mindre problem med det jeg kan ikke få det til at virke trådløst selvom at det er til Wi'Fi.

Når kablet fra strømforsygning til router fjernes holder det op med at virke.

Er der nogen der kan hjælpe

det er model IPC-25 HDC

På forhånd Tak

Santo.
Svar
#2
Jeg har prøvet det samme med Valtronics kameraer.

Jeg havde en ingeniør fra firmaet indover i lang tid, han sagde, at det skulle han nok få til at virke, meeen han måtte give op til sidst.
Der var manglende power på signalet, konkluderede han til sidst.
Det svar måtte jeg jo tage for gode varer, da jeg ikke har en skid forstand på de ting. Huh
Svar
#3
Rettelse: Ud fra de andre svar kan jeg forstå at det er wi-fi du gerne vil bruge. Jeg misforstod dig, og troede at du ville bruge netværkskablet til at levere strøm.

nedenstående skal altså kun bruges hvis det er det du vil  Huh

Kameraets specifikationer siger 48V, 500mA. Det betyder et effektforbrug på op til 24W, hvilket er langt over POE specifikationen.

POE understøtter 44V, 350MA, og garanterer kun ca 13W til udstyret.

Jeg vil tro at POE+ er det der skal til. Den standard kan levere ca 25W til udstyret, og 48V.

Den nye standard hedder IEEE 802.3at

POE er "Power Over Ethernet" - altså strøm via netværkskablet. Hvert stik i en POE eller POE+ router/switch kan levere strøm og spænding som beskrevet herover.

Hilsen Kenneth
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#4
Det lyder som om, du kører, med en POE Injector.

Har du mens det er kablet, været logget på kameraet, og checket dets WiFi konfiguration?
Bemærk, det vil have en IP adresse på WiFi, og en anden, på det kablede.
Dvs. Efter skift til trådløst, der skal du i din app/webbrowser, lede efter kameraet, igen.

WiFi setup står på side 58 og frem, i manualen, som kan findes, på denne side: http://www.maginon.com/website/dk/produk...ipc-25hdc/
Check også, om du kører med nyeste Firmware.

Og check, at du på din WiFi Router, kan se at Kameraet er aktivt, på WiFi
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#5
Hej

Jeg har nu prøvet alt det jeg kan indenfor IT og det er ikke meget Rolleyes , jeg har nu pakket det sammen og venter på at vi får besøg af en i familien der opsætter alarmer. så må vi se om ham kan gøre noget.

Tak for hjælpen so far. Smile 

Mvh

Santo
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)