Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Asgaard jagtforening?
#1
Er der stadig liv i Asgaard Jagtforening?
Er der evt nyt om kommende arrangementer?

Mvh Lars
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#2
Jeg vil gerne betale for medlemskab igen, det må være på tide ?
222R,222Rem Mag 5.56x55. 6x55x2,25-06Rem,6.5x55x4
,280Remx2, 308W 38spl(knæklåsriffel)
20308960  jeg bliver altid glad når jeg får en kasse hylster
Svar
#3
Samme her,,,,jeg betaler gerne for 2018....går det automatisk ???
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#4
Formanden er vist Pt. i Grønland og arbejde. Jeg går ud fra han kan give et klart svar når han lander i dk igen.
Venlig hilsen
Dan "KLOKKER" Korgaard
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#5
(09-01-2018, 07:53 AM)M@X 2.1 Skrev: Samme her,,,,jeg betaler gerne for 2018....går det automatisk ???

Jeg modtog d. 28. dec et indbetalingskort fra Danmarks Jægerforbund, ordinær= 830 kr, ekstraordinær (Asgaard) 101 kr, betalingsdato 15. jan. 2018, så for mig går det automatisk.

Med venlig hilsen
Søren " Springfield " Nielsen

Svar
#6
Hej med jer,

Asgaard jagtforening får eget forum. Det er ved at blive oprettet og er næsten køreklart. Når I er oprettede sendes der en email til den adresse I har oplyst til Danmarks Jægerforbund med loginnavn og password. Derinde vil Asgaards aktiviteter i første omgang blive slået op. Er der ledige pladser vil det så efterfølgende også blive slået op herinde.

Vedr. betaling så bør det gå automatisk hvis man er tilmeldt PBS. Mener de trækker hele beløbet på én gang for alle de foreninger man er medlem af, så tjek jeres PBS-opgørelse. Hvis I ikke er tilmeldt PBS, så skulle I gerne have modtaget en opkrævning enten som et e-giro eller i jeres E-Boks, så husk at tjekke jeres netbank og E-Boks og der ligger en opkrævning og venter. Tror ikke de sender noget ud med post mere, men ellers kan det da være der ligger et godt gammeldags girokort i jeres postkasse. Hvis I ikke har fået/set nogen opkrævning inden udgangen af Januar, så kontakt mig eller medlemsservice, så skal jeg nok undersøge sagen nærmere.
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#7
PBS, tjek jeres medlemskab - jeg blev smidt ud af Aasgaard og DJ, grunden til jeg fandt udad dette var manglende medlemsblad. Aasgaard får ikke min tilslutning, da jeg er gået lokalt pga. hundetræning og for meget jyderi i øvrigt.

Mvh Thorlak
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#8
Asgaard Jagtforening findes her: https://asgaardjagtforening.icyboards.net/

Alle medlemmer (Som har oplyst deres emailadresse til DJ) skulle nu have modtaget en mail med brugernavn og password.

Jeg prøver at få fat i de resterende 9 medlemmer, så de også kan få deres login. Skulle du være medlem og ikke have modtaget noget email, så tjek din spam-mappe og kontakt mig.
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#9
.....og som en teaser kan jeg oplyse, at der allerede er postet info om de to kommende 2018 600m skydninger i Asgaard regi på det nye forum.

Mvh
Peter (tidl. Pete1234)
Svar
#10
Er det muligt at blive medlem?
Svar
#11
(10-01-2018, 04:50 PM)unknown Skrev: Er det muligt at blive medlem?

Ja, det burde nok kunne lade sig gøre. Sender dig lige en PM i aften om hvordan, og får det lagt ind i tråden om Asgaard her på forum også.
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#12
Jeg syntes ikke at have modtaget nogen mail...
Men jeg har heller ikke registreret nogle mail hos DJ.
Mail til mig kan sendes til mail@bohansen.dk
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#13
(11-01-2018, 10:36 PM)farT4 Skrev: Jeg syntes ikke at have modtaget nogen mail...
Men jeg har heller ikke registreret nogle mail hos DJ.
Mail til mig kan sendes til mail@bohansen.dk

Hej Bo, 

Så skulle du også gerne have modtaget en mail.

Når man er en online forening så kunne det være dejlig hvis man havde en mailadresse til alle sine medlemmer.  Rolleyes Big Grin Cool  Pt. mangler jeg oplysninger på 8 ud af 60 medlemmer. Men får nok ringet til de sidste i løbet af de næste dage.  Smile
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)