Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gratis rævejagter?
#1
Hej alle

I min ungdom var det almindeligt, at de lokale jagtforeninger afholdt gratis rævejagter for såvel medlemmer som andre interesserede. Ofte var jagterne annonceret i lokalaviserne. Findes den slags jagt stadig?
Jeg har ikke umiddelbart kunne finde oplysninger om det på DJ’s hjemmeside eller andre steder.

Mvh Lars
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#2
(10-01-2018, 02:05 AM)Lars M. L. Skrev: Hej alle

I min ungdom var det almindeligt, at de lokale jagtforeninger afholdt gratis rævejagter for såvel medlemmer som andre interesserede. Ofte var jagterne annonceret i lokalaviserne. Findes den slags jagt stadig?
Jeg har ikke umiddelbart kunne finde oplysninger om det på DJ’s hjemmeside eller andre steder.

Mvh Lars

Ja de afholdes har kendskab til flere jagtforeninger i det midtjyske som plejer at afholder den form for rævejagt som regel afsluttende med gule ærter bla. Hammershøj. ørum og frederiks  .
Svar
#3
Mou og Skørping har også rævejagter, der er åbne for alle.
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#4
Nr. Snede og Ejstrupholm har også.
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#5
Munklinde og Ruskær har også.

Mvh

Santo
Svar
#6
Dejligt at se, at gratis jagt stadig findes.
Måske kunne I tilføje dato og kontaktinfo eller et link, flere får mulighed for at benytte muligheden?
Mvh Lars
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#7
Ellers gå ind på Danmarks jægerforbund hjemmeside. Der bliver de fleste foreningsjagter annonceret.
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#8
(11-01-2018, 08:48 PM)Lars M. L. Skrev: Dejligt at se, at gratis jagt stadig findes.
Måske kunne I tilføje dato og kontaktinfo eller et link, flere får mulighed for at benytte muligheden?
Mvh Lars

På jagt formidling .dk under gratis jagt er der en rævejagt
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)