Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zoli drilling - erfaringer søges
#1
Hej
I min søgen efter drilling har jeg set lidt på en Zoli drilling, der er til at finde inden for mit budget. Såfremt der er nogle der vil dele erfaringer med deres Zoli hører jeg det meget gerne.

Generelt virker det til at de fleste er nogenlunde tilfredse - prisen taget i betragtning, men konkrete erfaringer, herunder montage er velkomne. Jeg skal bruge drilling med hurtig og stabil kikkertmontage, da den ofte vil skulle bruges til anstandsjagt efter hagljagt.

MSN
Svar
#2
Kan du sætte en aimpoint mikro fast? Har set det er ret populært i Sverige og det virker fint også til haglskydning. Faktisk så ser det lidt ud til at man har nemmere ved at vurdere især højden på haglskuddet i forhold til foranholdet med en lille rød prik.
Svar
#3
Hej
Den er alt for tung, man bliver hurtig træt af at gå med den.
Mvh. Ole

http://www.oleholstjagt.com/

Skyder med kaliber 22LR. 17 HMR. 243W. 6,5x55. 30-06. 8x68S. 375H&H. 444 Marlin

Den der sladrer til dig, sladrer også om dig!!!
Slæde trækker. I love it
Svar
#4
https://www.dba.dk/drilling-gebryder-mer...040316151/ 

Jeg har sådan en her, det er bare en fin lille skyder, den vejer kun 3,3 kg
Jeg har ikke nogen interesse i denne så den bare i dba.
Mvh Bjarne
Svar
#5
Hej Bjarne

Jeg har set den og ser fin ud men prisen er lidt høj - særligt da der ikke umiddelbart kan monteres kikkert på den - har du monteret kikkert på din?

Martin
Svar
#6
(17-02-2018, 09:49 AM)msn Skrev: Hej Bjarne

Jeg har set den og ser fin ud men prisen er lidt høj - særligt da der ikke umiddelbart kan monteres kikkert på den - har du monteret kikkert på din?

Martin

Hej. Nej jeg har ikke kikkert på min, jeg har haft en hvor der kunne og den fik jeg aldrig brugt. Det var en cal 12 og den blev hurtig tung at gå med.
En ting til er at en med sidesikring skal du gå langt uden om, sikringen skal sidde som på dit haglgevær. Smile
Mvh Bjarne
Svar
#7
(18-02-2018, 08:19 PM)Tex Skrev:
(17-02-2018, 09:49 AM)msn Skrev: Hej Bjarne

Jeg har set den og ser fin ud men prisen er lidt høj - særligt da der ikke umiddelbart kan monteres kikkert på den - har du monteret kikkert på din?

Martin

Hej. Nej jeg har ikke kikkert på min, jeg har haft en hvor der kunne og den fik jeg aldrig brugt. Det var en cal 12 og den blev hurtig tung at gå med.
En ting til er at en med sidesikring skal du gå langt uden om, sikringen skal sidde som på dit haglgevær. Smile

Har lige fundet sådan en - kaliber 20/76 + 7x65r - næsten som ny og med 30 mm montage. Den virker meget handy og langt mere håndterbar ift bla. Zoli og de øvrige jeg har kigget på.

Martin
Svar
#8
(19-02-2018, 06:36 PM)msn Skrev:
(18-02-2018, 08:19 PM)Tex Skrev:
(17-02-2018, 09:49 AM)msn Skrev: Hej Bjarne

Jeg har set den og ser fin ud men prisen er lidt høj - særligt da der ikke umiddelbart kan monteres kikkert på den - har du monteret kikkert på din?

Martin

Hej. Nej jeg har ikke kikkert på min, jeg har haft en hvor der kunne og den fik jeg aldrig brugt. Det var en cal 12 og den blev hurtig tung at gå med.
En ting til er at en med sidesikring skal du gå langt uden om, sikringen skal sidde som på dit haglgevær. Smile

Har lige fundet sådan en - kaliber 20/76 + 7x65r - næsten som ny og med 30 mm montage. Den virker meget handy og langt mere håndterbar ift bla. Zoli og de øvrige jeg har kigget på.

Martin
Lyder som et fornuftigt valg Smile
Mvh Bjarne
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)