Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VTF Nedbrud IGEN
#1
Sad 
Som de fleste af jer endnu en gang har erfaret har VTF været nede. 
Det er beklageligt og ingen ærger sig mere end os I admin-teamet.
Igen er det ikke noget vi kan gøre noget ved og denne gang ser det ud til det var en manglende fornyelse af domænet, der var skyld i nedetiden. Det er umiddelbart en fejl, der bare IKKE bør forekomme, men der skal dog lyde ros herfra i forhold til hurtig udrykning efter påsken, hvor vi igen kunne komme i kontakt med ejeren af sitet. 

Et af de største problemer ved nedbrud er vores manglende evne til at kommunikere med jer for at informere om hvad, der foregår. 
Som en nødløsning tog jeg kontakt til vores søsterforum NVF og fik i denne anledning lov at poste et indlæg derinde. (Der er et ret stort sammenfald imellem brugerne af både NVF og vores eget, så det gav god mening at række ud den vej. 

Der har tidligere været ret kold luft imellem vores to foraer og jeg erkender blankt at jeg ikke selv har været imponeret trods mit mangeårige medlemskab derinde, MEN jeg syntes det gav god mening at række ud og jeg har STOR ros til overs for adminteamet på NVF for at give mulighed for at melde ud derinde. 

Når det så er sagt, så er jeg ikke interesseret i at vi skal bruge NVF som platform når/hvis der er bøvl med foraet her, Det er lissom ikke deres problem og jeg mener ikke vi bør spamme deres side. 
Derfor vil jeg opfordre jer der er på facebook at melde jer på facebookgruppen "Riffeljagt.com"

https://www.facebook.com/groups/19672535...SEARCH_BOX

Derinde vil vi ALTID kunne nå jer med info, hvis der er problemer
Det er en lukket gruppe, så skriv lige jeres Alias ved når/hvis I søger medlemsskab

Venligst
KLOKKER 
Admin
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)