Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
GT. Har nogen kontakt?
#1
Jeg har gennem flere mdr prøvet at få kontakt til GT. Både på tlf, SMS og mail, men uden held. Jeg ved at han er flyttet, men er der nogen som har været i kontakt med ham? Jeg har haft en pibe liggende hos ham siden august og jeg kunne da godt tænke mig den snart Rolleyes

Mvh

Michael
Svar
#2
Ja Ja han både lever, og vrøvler som sædvanligt.
Men den nye familie, og hans daglige værested tager meget af hans tid.
Svar
#3
Tak n a

Dejligt at der er liv i ham.
Jeg giver ham et ring ( igen)

Michael
Svar
#4
Kan du ikke tage min 308w pibe med fra ham hvis du får fat på ham.
Tror både du og kongehuset er nemmere og komme i kontakt med end GT indimellem.
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#5
@Pingvinen

GT er flytter i nye lokaler, har sendt dig en sms, med det nye tlf. Nummer og adresse, men bare så de andre formænd også lige får det opdateret.

HG firearms 
Nygade 7, Blæsbjerg
Tlf. 33 15 19 48


/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#6
Tak for hjælpen
Svar
#7
Han har “fået” en fuld pakkeløsning østfra, han arbejder hos Maersk olie & snask og flyttet til ny adresse, og hvis han så skal bare slå lidt ihjel (andet end det han kan se fra værkstedet) en gang imellem må man bære lidt over med han. Hvis forespørgslen er andet end flyvsk hjerne spin må man være lidt høflig insisterende, således måtte jeg personlig fører ham over i værkstedet (begge nogenlunde ædru) så jeg kunne få min 338Federal pibe + det løse Big Grin

Hils hvis I ser ham.

Mvh Thorlak
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#8
@ Rolin. Det angivne tlf nr er børns voksenvenner i KBH??

Mvh Søren
Svar
#9
(23-01-2018, 12:46 PM)THORLAK Skrev: Han har “fået” en fuld pakkeløsning østfra, han arbejder hos Maersk olie & snask og flyttet til ny adresse, og hvis han så skal bare slå lidt ihjel (andet end det han kan se fra værkstedet) en gang imellem må man bære lidt over med han. Hvis forespørgslen er andet end flyvsk hjerne spin må man være lidt høflig insisterende, således måtte jeg personlig fører ham over i værkstedet (begge nogenlunde ædru) så jeg kunne få min 338Federal pibe + det løse Big Grin

Hils hvis I ser ham.

Mvh Thorlak

Prøv Tinder - tror han kan træffes der
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#10
(22-02-2018, 06:37 PM)Kjeldsen Skrev: @ Rolin. Det angivne tlf nr er børns voksenvenner i KBH??

Mvh Søren

@Kjeldsen

Fik du udleveret din blå kedeldragt, den gamle gule styrthjelm, samt en pose sismofytter.

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#11
Nej  Cool
Men jeg kom heller ikke længere ift at få fat i Gammeltoft? Dodgy
Svar
#12
Kertemindevejen 41, 5290 Marslev

info@hgfirearms.dk

( 0045 ) 20 62 86 12
Henvendelse efter kl 1500 på hverdage

Sakset direkte fra hans hjemmeside.
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#13
(23-02-2018, 09:55 PM)Hesselager Skrev: Kertemindevejen 41, 5290 Marslev

info@hgfirearms.dk

( 0045 ) 20 62 86 12
Henvendelse efter kl 1500 på hverdage

Sakset direkte fra hans hjemmeside.

fedt så er der ikke langt til den berømte Marslev Grill, hvis man skal besøge ham.
Mvh.
Morten
Svar
#14
Nope.
Man skal godt nok lede længe for at finde lige så gode burgere og ribbensandwich som man får på Marslev grillen..
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#15
Til gengæld er det da helt vildt urimeligt at tro, at han kan have gjort noget som helst ved en pibe der kun har ligget siden august. Hvad tænker du på?

Han skal da liiiige have tid til at ehhhhhh, fintænke projektet og såd´n.

En leveringstid omkring september er vel rimelig. Altså i 2019 Big Grin Big Grin Big Grin
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)