Tråd vurdering:
  • 1 stemme(r) - 2 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Det "nye" Riffeljagt.com
#81
Det er det same hvis han skyldte dig penge!
H
Hogmeister
Svar
#82
@hogmeister

Det er sjovt du skriver det, for det er det samme mange andre fortæller om Skåne gribben, desværre, for havde han ikke skidt i andres reder, var historien nok en anden.

/Rolin

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#83
Spændende tråd hehe...
Hvad blev der af indsamlingen til test af Blaser gardena koblingen [8D]
Jeg kan åbenbart skrive, men siden melder fejl på login...
Svar
#84
Kan log in problemer være browser relateret?

Safari har jeg sat til automatisk at logge ind, det giver ingen problemer.
Chrome kan jeg slet ikke logge in med.

Mvh
Christensen
Mvh
Christensen
Svar
#85
mht browser - det er ikke så meget hvilken browser (i mit tilfælde i hvertfald) .. som det at min notebook havde jeg også sat op til auto indlogning m FF = den kan huske mine data og jeg auto-indlogges der

derimod min stationære der havde jeg ikke auto login..og skal logge ind på ny = det dutter ikke (derimod det her 'boryx hack' at reply og indlogge 'lokalt' virker)

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar
#86
Hvis der alligevel skal over PhpBB 2 og 3, for at konvertere, til noget andet, så ville jeg meget stærkt overveje, at stoppe, ved phpBB

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#87
[Image: IMG_7986.jpg]

Det virker sgisme, så nu vil jeg lige prøve at indsætte et billede af min nye tallerkensmækker.
K&B Claxel Wink




Svar
#88
Det er så dejligt nemt  Big Grin Big Grin
Lækkert gevær forøvrigt
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#89
[Image: IMG_20171014_224408.jpg]

Jeg kan ikke se billedet af tallerken smækkeren... Jo hvis jeg klikker på linket. Bruger Mobil med Android.
[Image: IMG_20171022_164030.jpg]
Mit 10 skuds magasin skal jeg også klikke på for at se...

Efterskrift...
På Chrome kan man se billederne direkte men ikke med Firefox?
Svar
#90
(31-10-2017, 12:39 AM)halvautomat Skrev: [Image: IMG_20171014_224408.jpg]

Jeg kan ikke se billedet af tallerken smækkeren... Jo hvis jeg klikker på linket. Bruger Mobil med Android.
[Image: IMG_20171022_164030.jpg]
Mit 10 skuds magasin skal jeg også klikke på for at se...

Jeg kan se dem .. 'lige på og hårdt' i FF, fordi jeg har det min forum visning sat op til det

I din personlige opsætning (lille bætte 'User CP' oppe i V hjørne under den sorte bjælke).. kan du gå ned i generelle opsætninger (->your profile -> edit options->Thread view options->Display..) eller sådan noget.. der er der nogen tick bokse mht om images(billeder) og vidoer skal vises inline i post eller ej (dem der har en langsom forbindelse vil måske genre slippe for at se dem automatisk/downloade dem)

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar
#91
your profile -> edit options->Thread view options->Display images in posts

Så køre det med billeder
Mvh.
Morten
Svar
#92
Tak
Sjovt at Chrome er ligeglad...
Svar
#93
Endelig på igen ! - Hold da op en ventetid, og var selv ved at opgive at få password og komme på igen - var liiiiggge ved at opgive VTF Smile
Håber ikke alt dette har været bevirket at brugerne er forsvundet ud på andre fora ..?
Svar
#94
Det var dejligt ... ;-)
Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...om nødvendigt
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)