Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skæfterygforhøjning
#21
Rigtig fint arbejde har lige hentet den grønne (R93 succes) det er nemlig min Big Grin glæder mig afsindig til at komme på skydebanen
Svar
#22
(28-03-2018, 11:55 PM)tikka93 Skrev: Rigtig fint arbejde har lige hentet den grønne (R93 succes) det er nemlig min Big Grin glæder mig afsindig til at komme på skydebanen

Er dit brugernavn ikke lidt misvisende ..... Dodgy eller har du stadig en Tikka ?
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#23
(29-03-2018, 06:32 PM)M@X 2.1 Skrev:
(28-03-2018, 11:55 PM)tikka93 Skrev: Rigtig fint arbejde har lige hentet den grønne (R93 succes) det er nemlig min Big Grin glæder mig afsindig til at komme på skydebanen

Er dit brugernavn ikke lidt misvisende ..... Dodgy eller har du stadig en Tikka ?

Hø hø,..... måske Wink har faktisk aldrig ejet en tikka riffel om end jeg gerne ville.I mit brugernavn refererer  det til min nu desværre afdøde tyske jagtterrier som hed tikka så lidt dobbelt betydning er der vel  Wink har ikke lyst til at ændre bruger navn og desuden så som  din tolkning, definere det.det fint min holdning jeg ser nemlig fordele både ved blaser  og ved mere konventionelle rifler har en gammel Otterup salon  anschutz  salon og en 17 hmr også i anschutz.. og en tikka ,Kongsberg eller sauer kunne der godt stå i mit skab en dag Big Grin .Håber ikke man kommer i bad standing Huh
Svar
#24
(30-03-2018, 12:38 AM)tikka93 Skrev:
(29-03-2018, 06:32 PM)M@X 2.1 Skrev:
(28-03-2018, 11:55 PM)tikka93 Skrev: Rigtig fint arbejde har lige hentet den grønne (R93 succes) det er nemlig min Big Grin glæder mig afsindig til at komme på skydebanen

Er dit brugernavn ikke lidt misvisende ..... Dodgy eller har du stadig en Tikka ?

Hø hø,..... måske Wink har faktisk aldrig ejet en tikka riffel om end jeg gerne ville.I mit brugernavn refererer  det til min nu desværre afdøde tyske jagtterrier som hed tikka så lidt dobbelt betydning er der vel  Wink har ikke lyst til at ændre bruger navn og desuden så som  din tolkning, definere det.det fint min holdning jeg ser nemlig fordele både ved blaser  og ved mere konventionelle rifler har en gammel Otterup salon  anschutz  salon og en 17 hmr også i anschutz.. og en tikka ,Kongsberg eller sauer kunne der godt stå i mit skab en dag Big Grin .Håber ikke man kommer i bad standing Huh

En tidligere ejer af en tysk jagtterrier kommer ALDRIG i bad standing......så havde Bessie4ever sgu været i bad badass standing  Big Grin
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#25
er Bessie da ikke det ??
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#26
(30-03-2018, 08:52 PM)STROM Skrev: er Bessie da ikke det ??

Ja det vil jeg da også mene han er langt de fleste steder  - bla hos mig.  Big Grin
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)