Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vildthegn
#1
Søger noget vildthegn lettere brugt Cool , jeg skal til at plante lidt på ejendommen og kan godt bruge ca 1100 meter gerne med stolper Smile  Helst fra midtjylland. Big Grin

Mvh

Santo
Svar
#2
Ca. 500 meter med små masker i bunden og 1,80 i højden med stolper 75x75 i eg, gratis afhentet i Sverige.

/Rolin

PS: Du skal selv tage det ned


[Image: IMG_3215.jpg]
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#3
(07-03-2018, 09:21 PM)Rolin Skrev: Ca. 500 meter med små masker i bunden og 1,80 i højden med stolper 75x75 i eg, gratis afhentet i Sverige.

/Rolin

PS: Du skal selv tage det ned


[Image: IMG_3215.jpg]
Må der skydes vildsvin også???

Santo
Svar
#4
@Santo

Jep

/Rolin
[Image: IMG_3215.jpg]
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#5
Jeg har 800-1000 meter stående som skal pilles ned efter denne vækstsæson. Det er i Herning - hvis det er mere interessant.
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#6
(07-03-2018, 11:56 PM)Boryx Skrev: Jeg har 800-1000 meter stående som skal pilles ned efter denne vækstsæson. Det er i Herning - hvis det er mere interessant.

Hæ-hæ det lyder rigtigt fint, der er ikke så langt som til Rolin Rolleyes  Hvad må man skyde hos dig Shy for du har vel ikke vildsvin Wink

Bor i Frederiks så transporten er til at overkomme.

Mvh

Santo
Svar
#7
Jeg tror godt du må skyde vildsvin hos boryx
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)