Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sako 75 / Tikka T3
#1
Til nyt riffelprojekt skal jeg bruge en sako 75 eller Tikka T3 medium lås. 
Er der nogen der ligger inde med sådan en eller en komplet riffel i mindre god stand? ?
Svar
#2
Jeg har en Sako 75 - den er ikke projektegnet, da den allerede er ret custom.

Den er med 22mm pibe som er flutet, picatinnyrail, "usynligt" gevind til dæmper, McMillan skæfte, justerbar kindpude osv.

Kaliber 6,5x55

Så måske du kan shortcutte og købe en der allerede er bygget?
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#3
(08-03-2018, 11:49 AM)Boryx Skrev: Jeg har en Sako 75 - den er ikke projektegnet, da den allerede er ret custom.

Den er med 22mm pibe som er flutet, picatinnyrail, "usynligt" gevind til dæmper, McMillan skæfte, justerbar kindpude osv.

Kaliber 6,5x55

Så måske du kan shortcutte og købe en der allerede er bygget?

Hej. 

Jeg har også tænkt at shortcutte hvis det rigtige byder sig men kaliberen skal være i 6 mm br. ;-)
Svar
#4
Den formand der hedder 6mm her på forum havde på et tidspunkt en rustfri Sako 75 i 6mmbr. til salg.
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#5
Jeg har en 6mm PPC på en Sako Vixen (bygget som Bench Rest riffel), der MÅSKE er til salg - Vixen er vel for kort til dit projekt ?
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#6
(08-03-2018, 06:29 PM)CP Skrev: Jeg har en 6mm PPC på en Sako Vixen (bygget som Bench Rest riffel), der MÅSKE er til salg - Vixen er vel for kort til dit projekt ?

Ja jeg er bange for at der bliver lidt problemer med coal på de tungere kugler. 
Er din med hængslet magasinbund eller lavet til enkeltskuds?

(08-03-2018, 01:46 PM)Boryx Skrev: Den formand der hedder 6mm her på forum havde på et tidspunkt en rustfri Sako 75 i 6mmbr. til salg.

Ja den tror jeg godt jeg så på guloggratis eller dba for nogle måneder siden.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)